Nu får jeg inden længe min webshop op at køre. |
Hej Mads,
Fedt! Logistik er en meget essentiel del af en virksomhed og er derfor et godt emne, at forbedre sig indenfor. Det er altid godt, at finde en god løsning fra start, men vær klar over at der kan være mange penge at hente, hvis man fremadrettet får optimeret processen og aftaler.
Der findes mange muligheder også løsninger, så du skal for eksempel finde ud af, hvor mange pakker du sender afsted i løbet af en tidslinje, som fx kunne være en måned.
Hos Post Danmark kan du få lavet en aftale til e-handel, hvor afhentning hos dig er en del af prisen. Du kan evt. ringe til dem og høre, hvad de kan gøre for dig. Nedstående links kan hjælpe dig på vej til at finde mere ud af hvad de kan tilbyde.
http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/Sider/Pakker.aspx
http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/praktik/Sider/praktik.aspx
Du kan som virksomhed også benytte http://www.pakkelabels.dk/ hvor du kan købe pakkelabels og derefter leverer pakken hos dit lokale posthus. De har i forvejen forhandlet priser med post danmark, så som ny iværksætter og webshopejer kunne det måske være en løsning.
Undersøg også hvad andre kan tilbyde, som for eksempel GLS.
Håber det kunne hjælpe
Held og lykke
Vh Frederik