Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent, vejledning, retskrivning, være en ener, o.s.v

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver til Jer da jeg mangler nået hjælp for den front at være en ene, og kommer med nået helt særligt i min job søgning - Skille mig ud fra bunken af ansøgningerne, samt lagt mærke til på dievares mediaer. Jeg "vil bare gøre den ekstra indsats" for jeg VIL BARE min drøm helt end til benene.

Det jeg leder efter er:
- Vejledningen i at tage kontakter til personer
- Få min hjemmeside mere frem - øjne faldene 
- Konsulent
- Redskaber får at få dannet min niece 
Håber det giver et bedre indblik, ellers skriv endelig.
Ser frem til at høre fra jer
Venlig Hilsen
Tanja Andersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først - og tag det bare som godt råd - få hjælp til at skrive ansøgning, om ikke andet, til stavning. Du kan sagtens være ordblind og det er helt OK i langt de fleste jobs givet, men der er helt enkelt sætninger der slet ikke giver mening.

TanjaAndersen:

lagt mærke til på dievares mediaer. 

- Redskaber får at få dannet min niece 
 
Dernæst - tage kontakt til personer: Der er ingen gyldne regler, men sørg for at være aktiv socialt. Gå på kurser eller til alt muligt andet, hvor du for lejlighede til at møde "fremmede" Der er intet bedre end at øve sig her.
Din hjemmeside må du regne med at betale dig fra - men der er facebook sider hvor enkelt tilbyder hjælp - Det er også muligt at nogen herinde vil kommentere den, hvis du kommer med den i en tråd for sig, men det er måske mere https://www.facebook.com/groups/ungivaerk/ som ville kommentere en masse på en hjemmeside TROR jeg.
Konsulent?  Du kan kontakte det lokale væksthus eller startvækst (google dem) og se om der er kurser og mulighed for mentor møder
Deltag alt det du kan i møder og kurser - AOF eller hvad som helst. Jeg tror meget af det du behøver er, at øve dig i at tage kontakter bredt.
vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tanja.

Du vil gerne frem. Nu. Jeg vil gerne give det kærlige skub, du savner.

Jeg tilbyder dig gerne en times (gratis) telefon rådgivning, hvor jeg med udgangspunkt i din specifikke situation hjælper dig med at se nye muligheder - og så komme afsted derhen! Vi finder sammen ud af, hvad der er den rigtige salgsteknik for dig. Så er du nemlig godt klædt på.

Jeg arbejder til dagligt freelance med kommunikation for mediebureauer og lovende firmaer med vokseværk og laver også opgaver som kreativ konsulent og hjælper andre med at få øje på deres ressourcer.

Hvis du er interesseret i en times gratis sparring, er du velkommen til at sende mail ). Find mine kontakoplysninger herinde mail, ring eller sms :)

www.wordsalive.dk

Bedste hilsner
Ditte

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange gange takker for dig store hjælp, sætter stor pris på den. Jeg vil tage den op og kigge på den.

Hav en rigtig god dag

Venlig Hilsen

Tanja Andersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)