Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang bopæl og enkeltmandsfirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er i gang med nogle forskellige projekter som jeg vil prøve af. Jeg har ikke startet noget op før, derfor de dumme spørgsmål. Et af mine projekter er et lille enkeltmandsfirma, som yder computerservice og reperation. Det vil sige fjernelse af virus, reperation af computere, optimering af samme, backup løsninger, finde tabte filer frem igen osv. Det skal lige siges at det er ikke noget jeg forventer at tjene stort på, men blot en lille sidebeskæftigelse, da jeg elsker at rode med denne slags, og derfor også den billige timerpris på 150 kr uanset hvad ydelse det er. Nu er det sådan at jeg har fast bopæl i Aalborg, men opholder mig 98% af tiden i Aarhus ved min kæreste. Grunden til vi ikke er flyttet sammen er af praktiske årsager

Hvis jeg har et enkeltmandsfirma og en kunde fx sender en computer til reperation. Kan jeg så få tilsendt den til min kærestes adresse? Jeg tænker blot, min folkeregisteradresse er registreret i Ålborg, men arbejdet udføres i Århus. Det virker vel ikke særlig troværdigt, når man oplyser kunden om computeren skal sendes til en adresse med et andet navn på?

Håber i kan hjælpe mig?

Mvh Mads

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hvis jeg har et enkeltmandsfirma og en kunde fx sender en computer til reperation. Kan jeg så få tilsendt den til min kærestes adresse? Jeg tænker blot, min folkeregisteradresse er registreret i Ålborg, men arbejdet udføres i Århus. Det virker vel ikke særlig troværdigt, når man oplyser kunden om computeren skal sendes til en adresse med et andet navn på?

du kan da få sendt en computer lige hvor hen du vil. Hvis kunden stoler på dig, så sender de vel tingene der hen, hvor de kan blive lavet. Men det kan da godt være, det ikke virker særligt professionelt. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en idé at have firmaet registreret c/o din kæreste? Det mener jeg, man også som enkeltmandsvirksomhed gerne må. Det er da også ok at sige, at du for tiden befinder dig dér, så computeren skal derfor sendes dertil.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)