Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker? Jeg har brug for hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står og skal udgive en bog - både som e-bog og til tryk. Jeg har hele filen klar, men er I tvivl om, hvordan og hvorledes.

- Nogle nævner Indesign. Andre blot PDF. Hvornår skal filen leveres til trykkeriet - og hvordan laver jeg den klar til tryk?

Med andre ord, så efterspørger jeg en, som kan lave min Word-fil, til en trykklar fil - gerne i InDesign.

Anyone?

Tag endelig kontakt til info @ cjmedia.dk.

Tak.

 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du kan jo lave copy/paste til alle andre programmer hvor der er mulighed for text input.

Desuden så kan du også exporterer din word fil som pdf og andre fil typer. Tror i det hele taget ikke du skal bekymre dig så meget :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:
Med andre ord, så efterspørger jeg en, som kan lave min Word-fil, til en trykklar fil - gerne i InDesign.

 

Hej Casper.

Jeg kan godt hjælper dig, har eget forlag og website, som udgiver på http://goteachme.dk/butik/ 
E-bog, tryk Paperback, E-bog download, e-bog på cd og usb.

Kontakt mail@mynethshop.com

Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Byggemanden:

Altså du kan jo lave copy/paste til alle andre programmer hvor der er mulighed for text input.

Desuden så kan du også exporterer din word fil som pdf og andre fil typer. Tror i det hele taget ikke du skal bekymre dig så meget :-)

Jeg har fået af vide, at der skal laves en del om fra en Word skabelon, når den skal laves til trykt bog. Blandt andet at en .PDF fil ikke er optimal og at den gerne skulle laves i et program, der er beregnet til det. Og det aner jeg ikke en dyt om.

Derfor skal en der kender til det, gøre det.

Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Det lyder spændende med udgivelsen! Jeg sender dig lige en mail, da jeg er sikker på vi har løsningen klar til dig :-)

Venlig hilsen

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)