Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af spiritusmærke

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der har tid og lyst, søger jeg gode råd i de vigtigste forbehold, man skal tage højde for, når man starter et spiritusmærke. 

Jeg er ikke på fuldkommen bar bund, men vil gerne vide, hvad I ser som de vigtigste ting og udfordringer her i 2014 man kan komme til at "bøvle" med. 

..(Jeg skal ikke selv fremstille spiritussen)  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det du mener med en spiritus mærke?  vil du selv til at fremstille spiritus eller hvad har du i tankerne?

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja, det kunne jeg godt have præciseret bedre! Var lige for kortfattet..

Nej, jeg skal ikke selv fremstille. Skal finde nogle der kan fremstille det. 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv til at starte med at finde en producent der tilbyder det man kalder "white lable" løsning. Det er basalt set deres produkt, men med dit logo.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overhoved undersøgt lovgivningen omkring salg / import  af spiritus?   Du skal som mimimum stille en sikkerhed på 200.000 DKK til SKAT.

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke gået i dybden med det endnu - det er derfor jeg skriver dette opslag for nemmere at finde ud af besværlighederne ved det.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomzen:
Jeg er ikke gået i dybden med det endnu

hvad så med at du startede med det frem for at få os til at lave arbejdet for dig. 

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke fordi jeg intet laver og intet researcher!
Siden er vel til for, at man kan søge andres råd - Der er ingen som befaler du skal "arbejde" efter at gøre noget for mig - Det var nu kun, hvis du alligevel lå inde med viden, du ville dele ud af til os uerfarne.

Men tak for dit kyniske råd, som jeg vil tage til følge - og forhåbentligt er der plads her til flere råd - om end ikke fra dig, så fra andre. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en tudekiks! 

 Start med at overveje om du overhoved er i stand til at stille minimum 200.000 DKK i sikkerhed til SKAT.  

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille kommentar til Ravn.... Det er skuffende du svarer folk på den måde når de søger råd , og man kan slippe for at stille med 200000,-, hvis man får flaskerne placeret i et firma som er godkendt til toldoplag (afgiftsfrit lager) 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)