Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Ubesværlige" vikrsomhedsbesøg i London og/eller omegn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino-brugere

Jeg er lige nu i gang med mit sabbatår, hvor jeg på nuværende tidspunkt bor lidt syd for London i en periode på et par måneder. 

Før jeg "officielt" går i gang som selvstændig, vil jeg gerne forberede mig og suge så meget viden mm. til mig som muligt. 
Dette kunne bl.a. ske gennem virksomhedsbesøg, så man ved, hvordan forskellige folk får tingene til at fungere i deres business.

Jeg håber derfor, at der er nogle her som ligger inde med råd og viden til, hvad mulighederne er i London og lidt syd for, for at besøge nogle virksomheder, når nu man bare er en normal person uden relevans for disse.
Jeg kender allerede til muligheden for at besøge bl.a. destillerier/bryggerier på rundtur - hvilket er til relevans for mig. Jeg kan dog ikke bare brænde masser af penge af på en masse besøg, da jeg sådan set ikke har nogen indkomst herovre, men derimod lever på opsparede penge og et håb om, at der er billigere løsninger.

Derfor: Kender I til steder/virksomheder man kan besøge uden det har nogen speciel pris, når man er en "uvigtig" og "irrelevant" person for disse steder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)