Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger frivillig webudvikler-kompagnon til ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg søger en frivillig webudvikler/programmør til min nye side www.courseroom.dk.

BESKRIVELSE:

Hjemmesiden er pt et hygge/hobby projekt, dog meget seriøst, som har været undervejs i ca 6 måneder og endelig launched for lidt over en måned siden. Siden er tænkt som en gratis "kursus"-side, med faglige kurser i alt fra hvordan man programmerer en hjemmeside med HTML & CSS til hvordan man laver kostplaner og træner korrekt osv. Siden er 100% gratis og jeg har indtil videre ca 28 kurser liggende på siden. ALLE kan gå ind og følge kurser og ALLE kan også gå ind og oprette deres eget kursus, hvis personen ligger inde med nogle specifikke erfaringer. Mit mål pt er at få fyldt siden med så mange dygtige kurser som muligt og dernæst at få skabt en hvis opmærksomhed til siden. 

Hjemmesiden er i sin aller tidligste betaform, da der stadigvæk er skønhedsfejl og funktionsmangler - og det er her DU evt skulle komme ind i billedet. Personligt er jeg ikke dygtig nok til at udvikle videre på siden, men ideerne og mulighederne med Courseroom er mange, og derfor søger jeg en person der selv synes projektet er spændende, og selv kunne finde på at komme med gode input til siden, og som kunne finde på "helt gratis" at hjælpe med at få siden endnu mere op at køre. Jeg står personligt for alt administrativt (dvs: brugere, kontakt, oprettelse af kurser osv) - så din rolle ville være, at tilføje ny og forbedret funktion til siden og gøre den mere brugervenlig. Siden er lavet i WordPress så du skal selvfølgelig have evner inden for WP, PHP, database, CSS mm.

FIVILLIG? - HVAD FOR JEG SÅ UD AF DET?

Jeg har som tidligere nævnt ikke selv skills nok til at lave sådan en side, dvs at jeg har fået rigtig meget hjælp til at lave siden fra en professionel udvikler. Og det er simpelthen blvet ALT for dyrt nu for en side der ikke engang (ENDNU!...) tjener nogle penge. Derfor kan jeg helller ikke tilbyde nogen løn eller form for betaling for arbejdet. Men det jeg søger er helst heller ikke en person, der så dette som et arbejde/tjans/pligt, men tværtimod en person der selv kan se potentialet i siden, der selv synes at projektet er spændende, og som har lyst til at bruge lidt tid om måneden på at få lavet den her side pisse fed - basically.

Det jeg føler, at jeg kan tilbyde dig, er en plads på holdet på lige fod med mig selv. Dvs at dine ideer og øsnker bliver hørt og du kan være med til at påvirke siden fremadrettet. Og skulle det ske at hjemmesiden i fremtiden skulle indtjene lidt penge så er jeg MEGET fair hvad angår fordeling - Dog har det nok længere fremtidsudsigter - så den tager vi på et andet tidspunkt :)

Det er ekstremt svært at komme hele vejen rundt om konceptet og alle mine ideer i denne forholdsvis korte beskrivelse, derfor vil jeg helt vildt gerne fortælle endnu mere om siden og mig selv, hvis der er nogle der kigger med i denne tråd, og er lidt nysgerrige for at vide mere.

Tage endelig et smut forbi hjemmesiden og kom gerne med feedback, og ikke mindst hvis du er interesseret så læg gerne en besked enten her eller via Courseroom.dk

Venlig hilsen

Emil 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)