Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde b2b kunder / indkøbsforeninger etc

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

vi er et firma der lige har været en tur i asien, og er kommet hjem med en masse muligheder i tasken og en masse gode ideer. det er gået op for os at de fleste større kæder af forretninger er dækket ind af indkøbsforeninger der sørger for indkøb, og gør det hele næsten umuligt for importører af vores størrelse, at være til. vi vil dog imidlertid ikke lade os stoppe af den grund. jeg leder efter diverse indkøbsforeninger, jeg har kontakt til Dagrofa og dansk supermarked. jeg ved ikke om der i mine mange timers søgen på nettet er smuttet nogen forbi min næse. det skal siges at det er alt lige fra elektronik til springvand vi gør i. så mulighederne er store endnu da vi endnu ikke har slået os ned på en bestemt produktgruppe.

vi er jo godt i gang med vores hjemmeside, men har sat det lidt på standby, da vi ikke er helt sikre på udformningen, b2b - privatsalg osv. vi ville hellere i gang med en masse større salg til kæder. ligger du inde med en god ide til mig, eller driver selv en kæde eller indkøbsforening, så send mig en besked.

spørg endelig hvis det vækker en nysgerrighed eller hvis der er et godt råd jeg kan tage med på vejen.

på forhånd tak

Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har været i Kina,
Jeg også kinesisk supermarked levering af varer,
Jeg ved ikke, hvor ellers at hjælpe dig?
Send mig en e-mail: 250130137@qq.com

JOYSHI

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)