Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking fra Adwords til Analytics

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er


Er jeg heldig at finde en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at se om mit tracking script er placeret korrekt? Hvis du kan få det til at virke, eller komme med en løsning belønner jeg vedkommende med et produkt fra min shop. Jeg kan kontaktes på onit99fs@outlook.dk

Grunden til jeg ikke bare skriver sidens navn her er at jeg ikke vil have indlægget indekseret i Google med mit firmanavn osv.

Jeg har opsat en AdWords kampagne samt Analytics. Den tracker fint på søgeord m.m, men den viser desværre ikke priserne/konverteringerne i Analytics. Jeg har indsat tracking scriptet på min bekræftelses-side. Den side kunden lander på efter betaling indeholder selvfølgelig scriptet, samt priser, produkter m.m. altså alle detaljer skulle være på plads.

Jeg har haft min programmør til at kigge på det, og han mener at scriptet er placeret korrekt. Han har dog ikke erfaringer med, hvordan den henter priserne osv. fra bekræftelses-siden. Jeg skal helst have gang i kampagnen igen hurtigst muligt. Det er et bureau der har lavet adwords kampagnen samt scriptet og de mener også at alt er opsat korrekt.

Mvh Mortenice 

 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du aktiveret ehandel i Analytics? Smile

Eller du mener Konverteringssporingskoden fra AdWords?

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

e-handel er aktiveret i Analytics.

Konverteringssporingskoden fra AdWords er smidt ind på bekræftelses-siden. Den tracker mine AdWords kampagner fint på søgeord, klik osv. Det eneste der ikke kommer med er priserne - og det er jo næsten det vigtigste.

Mvh Mortenice 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener "omsætningen" ikke kommer med? 

Det kræver at du ændrer i koden. Alt efter hvilken shop du har er det forskellige ting der skal ændres. Giv dette link til den ansvarlige udvikler på din shop, det forklarer hvordan man skal sætte det op så koden importerer værdien for hver ordre :)

https://support.google.com/adwords/answer/3419241?hl=da

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket. Det vil jeg prøve!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)