Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ideen til konceptet og forretningsplanen, meeen...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har længe gået med en iværksætterdrøm, og har tit haft gode ideer synes jeg selv. Har markedsføringsbaggrund og er uddannet inden for dette område samt har rejst rundt i verden og arbejdet som markedsføringsansat og forretningsudvikler.

Jeg sidder nu i den situation, at jeg føler at jeg har en rigtig god ide til en virksomhed, men støder så igen på problemet med at fører ideen ud i livet. Jeg har svært ved at gennemskue problemstillingen i hvordan hele processen skal forløbe for at få virksomheden op og kører. Oppe i mit hoved ser jeg hele processen for mig, men har svært ved at løse problemet med hvem der kan hjælpe mig for at få løst de forskellige situationer der vil komme for at kunne få virksomheden i gang.

Min ide vil kræve en masse indsamling af data fra forskellige sider og vil kræve en partner / samarbejdspartner der kan klarer det programmeringsmæssige af en app og hjemmeside. Dataen der skal indhentes er ikke tung data i form at statistikker osv., men blot generelle informationer der er tilgængelig på nettet ved blot at søge efter det i Google.

Har I nogle råd og ideer til hvordan man lige skal komme i gang samt hvor man kan finde informationer om hvem der kan indhente alle disse data til en?

Jeg ser frem til at hører fra jer.

Mads

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har en del erfaring med udvikling af systemer der automatisk kan trække data fra forskellige kilder, og behandle dem.

Du er velkommen til at smide mig en besked, hvis du har brug for lidt info om hvordan den slags foregår.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)