Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger..

Jeg har en nyopstartet webshop som er en online smykkebutik.. Har ikke varene endnu, kun bestillingsvarer indtil videre. Vil i være søde at give mig jeres feedback, så jeg kan gøre det bedre. I må gerne være hårde, men husk på at jeg ikke har den store erfaring mht html koder, så udseende er lidt "standard".

www.keismykker.dk

På forhånd tak :)

Mvh

Kay

Fra Hedehusene
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Fra  https://hafsahfarooq.com/ Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot webshop og loader også ret hurtigt. :)

- Personligt synes jeg at nogle af siderne virker lidt "kedelige", altså de sider hvor der ikke er billeder af mennesker.

- Giv kurven en anden farve

- Samme farve til alle knapperne

- Skriv lidt tekst til produkterne

Det var lige hvad jeg hurtigt kunne se. 

Godaften! ;)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kay, 

Tillykke med din nye shop.

Jeg synes, det ved første øjekast ser meget fint og pro ud. Du har god info omkring retur og levering som er nemt at finde. 

Når jeg kigger på din side, kunne du godt rykke lidt på din opsætning for at få bedre kundeflow.
Man skal altid se på, hvilken info der ligger et det billedfelt man ser, inden man scroller nedad. Vi mennesker er nemlig ret dovne og ude af stand til at holde fokus i længere tid end en guldfisk, så hvis der ikke er noget, der springer i øjnene med detsamme, keder vi os og smutter videre.

Gør evt din menu lidt mindre, så den ikke tager så meget plads. Få rykket dine produkter op og få lavet nogle farvede knapper som springer i øjnene så folk kan se, om de skal klikke, købe eller hvad du gerne vil have dem til.

Du kører også halvt dansk, halvt engelsk. der tror jeg, du skal vælge et sprog. Du kan evt få lavet en engels version af siden.

Nede på siden har du noget Company Information - det kan du med fordel placere i footeren eller på din about-side.

Held og lykke med åbningen :)

Maja 

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)