Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har startet event og modelbureau!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har startet et model og eventbureau op.. Eller næsten.. Jeg har fået CVR nummer og har mere eller mindre styr på modeller og eventpiger og drenge.. Nu mangler jeg: Hjemmeside og kunder! HJÆLP! 

1. hjemmeside, hvor og hvem er bedste udbyder og kan det betale sig at betale en webdesigner?

2. hvordan kommer jeg bedst ud til kunderne? Hvad er "go" og hvad er "no go"?

skriv gerne på chic.kontakt@gmail.com

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chic

I dit tilfælde, så er din hjemmeside nok noget af det første dine kunder vil tjekke. Lige i din branche nytter det nok ikke noget at spare på dette område. Kan ikke forestille mig at nogen bestiller modeller hos et firma hvor hjemmesiden er grim :-)

Hvis jeg var dig, ville jeg finde nogen fede hjemmesidernettet som har det look du gerne vil frem til. Find eventuelt ud af hvem der har lavet dem, og kontakt designeren for et tilbud til din hjemmeside. Du kan også smide en tråd herinde hvor du søger en til at designe din hjemmeside. Men bed om nogle refferencer til noget andet de har lavet, så du kan se at I nogenlunde deler smag.

Held og lykke :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Chic:

Jeg har startet et model og eventbureau op.. Eller næsten.. Jeg har fået CVR nummer og har mere eller mindre styr på modeller og eventpiger og drenge.. Nu mangler jeg: Hjemmeside og kunder! HJÆLP! 

1. hjemmeside, hvor og hvem er bedste udbyder og kan det betale sig at betale en webdesigner?

2. hvordan kommer jeg bedst ud til kunderne? Hvad er "go" og hvad er "no go"?

skriv gerne på chic.kontakt@gmail.com // */ // ]]>

Du har fået en mail Chic :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)