Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med hosting af multishop og CMS system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have hostet 2 webshop's med et administrationsmodul, og samtidigt et CMS / regnskabs program. Er der nogen der har erfaring med en god udbyder der kan tilbyde dette?

Jeg vil foretrække at have samme udbyder på alle dele, for at de ikke skal pege fingre af hinanden, hvis noget går galt.

Nogle har rådet mig til en Magento / economic løsning, da de skulle kunne tilbyde regnskab til hvert at shoppene, og samtidigt kun have et administrationsmodul, men er det den rigtige løsning?

MvH
Lars Hansen

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hansen:

Jeg vil foretrække at have samme udbyder på alle dele, for at de ikke skal pege fingre af hinanden, hvis noget går galt.

Nogle har rådet mig til en Magento / economic løsning, da de skulle kunne tilbyde regnskab til hvert at shoppene, og samtidigt kun have et administrationsmodul, men er det den rigtige løsning?

Hej Lars

Jeg tror det bliver svært at finde en udbyder der kan give dig begge dele, dvs. både en webshop og et økonomisystem med samme administrationspanel. Typisk vil man, som du selv skriver, have et regnskabsprogram ved siden af sin(e) webshop(s).

I dit tilfælde kan e-conomic+Magento være en mulighed, men du kommer ikke uden om at du skal håndtere systemerne i to forskellige administrationsmoduler. Dette er dog ikke helt så slemt som det umiddelbart lyder, da meget af integrationen mellem systemerne kan opsættes til at køre 100% automatisk (Dvs. overførsel af ordrer, oprettelse af varer/debitorer, overførsel af lager etc.).

Hvis vi snakker Magento+e-conomic, plejer jeg altid at råde folk til at køre alt vedr. vareoprettelse, kundeoprettelse, prisstyring etc. i Magento, og alt vedr. varekøb og lager i e-conomic. På denne måde slipper du for at lave dobbeltarbejde, og samtidig bibeholde det bedste fra de respektive systemer.

Held og lykke med dine shops, og god aften.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for dit svar.

Det var nu de to shops jeg ville køre i et administrationspanel, regnskabsprogrammet kan jeg godt leve med, at jeg skal arbejde i et andet modul.

MvH
Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)