Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

outsourcing af webshops

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg går og fifler med tanken om at outsource begge mine webshops 100%, så jeg i bund og grund ikke er en del af driften mere overhoved, men stadig får en procentsats som ejer. 

Begge webshops sælger fysiske produkter til henholdsvis mænd, kvinder og børn, er kørerne, og får flere ordrer på daglig basis.  

Den ene er en magentobaserert butik og omsætter for 20.000-25.000 om måneden i sep, okt, nov, dec. med et overskud på ca. 10.000-12.0000 om måneden.

Den anden som er wordspresbaseret, har jeg haft på køl i snart er års tid, men omsatte i november 2013 for knap 28.000, og for 19.000 i december samme år. 

Jeg har ikke brugt så meget tid på dem, der er et stort udviklingspotentiale i dem, og er derfor ikke interesseret i at sælge dem helt.

Derimod er jeg klar til at give en procent ud til en der brænder for iværksætteri, som har drivet og kompetencerne til at udvikle dem, og gøre dem til et levebrød. 

Jeg vil ikke opkræve noget beløb for at blive en del af forretningen, men kræver et stort engagement, kompetencer til at udvikle, ændre og optimere dem, og styre alle aspekter. 

Er det noget der overhoved er muligt, og til en fair fordeling som begge parter vil kunne få glæde af? kan jeg finde sådan en person? Kom gerne med bud og idéer til hvordan det kan lade sig gøre, og om det overhoved er en fornuftig løsning:-)

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)