Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder og leger med Joomla og har købt en template som jeg har installeret.

Når jeg går til webadressen får jeg vist en helt hvid side med artikel "Get Started" har forsøgt at fremtvinge designet ved at clear cache men intet hjælper...

Nogen der kan hjælpe? :)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Har du et link til hjemmesiden?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg da :)

dansktele.com :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Vi er et team af Joomla eksperter, som helt sikkert kan hjælpe dig lidt på vej:)

Hvis du har købt en Joomla template er der typisk nogle forskellige installationsfiler i den pakke du har modtaget.

Det er vigtigt at du installere "Quick Install" eller "Quick Start Install" zip filen i din download, da denne installeres med alle de instillinger og layout options som ses i den template demo du har kigget på.

Hvis du ikke har installeret den rigtige installations package, så er det nemmeste at starte helt forfra, altså slette filerne på FTP og nulstil din database.

Det er også vigtigt, når du installerer en "Quick Start" pakke, at du vælger "Install demo content" som et af de sidste trin i Joomla installations-programmet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har gjort følgende:

1. Installeret Joomla på min server hos Unoeuro

2. Overført Quick start via FTP til mappen Public HTML og valgte at overskrive de andre filer

3. Installeret Templaten via Extention manager

4. Valgte templaten som defualt (stjerne)

Jeg fik aldrig muligheden for at vælge "installer med demo-indhold"'

Hvad kan jeg have gjort galt?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah, det kan være lidt tricky at installere ny template på den måde.

Det mest sikre er at gøre følgende:

1. Tøm din FTP mappe og tøm/nulstil din database.

2. Kopier alle filerne fra din nye template "Quick Start Install - Joomla 3" (eller noget i den stil) zip-fil over på din FTP. Her anbefaler jeg at du bruger Filezilla.

3. Når alle filer er kopieret over til i FTP, skal du gå ind på siden (front-end) og Joomla installationen skulle gerne påbegynde automatisk.

4. Typisk vil du som et af de sidste trin i installationsprocessen få mulighed for at klikke på "Install demo content" (kan godt være at det ikke er 100% ordret sådan det står skrevet) - Denne skal du klikke på.

5. Når hele installationen er gennemført skal du klikke på "Tøm installationsmappen", så den midlertidige installationsmappe slettes (af sikkerhedshensyn)

Hvis du stadig ikke kan få det til at virke så send mig en PM, og så kan jeg tilbyde at lave en installation for dig for en rimelig pris.

Mikkel Olsen

mo@geniusdesign.dk

http://www.genius-webdesign.com/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)