Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide - produkter!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er en ung pige, som har gået med nogle ideer og vil prøve hoppe ud i det.
- vil gerne lave mit eget mærke, til parfumer, cream og pleje både til kvinder og mænd.
Jeg har aldrig prøvet det her, har brug for lidt hjælp til hvor og hvordan jeg skal starte?

Hvis der er nogle der har gode råd, vil jeg rigtig gerne tag imod det!

Venlig hilsen Shahrivan :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt at gå på www.alibaba.com og søg efter white label cosmetics.

Derefter skal dine produkter vel godkendes af myndighederne (vil jeg tro).

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shahrivan,

I forhold til dit forretningskoncept vil jeg, med mindre du har mange penge, råde dig til at stille skarp fokus på hvad dit kerneprodukt skal være. Dette for at komme ned på få varenumre til at starte med. Det kan være dyrt at producere 5 produkter til kvinder og 3 til mænd fra dag 1. Det er fint at du har en masse muligheder for med tiden at udvide dit sortiment, men gør dig klart hvad du ønsker din forretning skal bestå af dag 1.

Lad os sige at du finder på 2-3 produkter enten til kvinder eller mænd. Inden for dette bør der være sammenhæng mellem disse produkter så alle eks. er fugtigheds- eller anti rynke- creamer. Det kan også være produkter til teenagere, eller kvinder over 40 år. Bare der er sammenhæng.

Alt efter profil segment skal du så bare finde en afsætningskanal der passer her til.

Med henhold til producenter er der et hav af whitelabel producenter, som allerede er nævnt. Det er også muligt at få special udviklet dit helt eget produkt. Flere whitelabel producenter har denne mulighed. Eller måske du allerede har en opskrift på den perfekte creame?

Men bliv skarp på hvad du allerhelst vil og fokuser, det gør det lidt mere overskueligt at starte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)