Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af fjernager inkl. forsendelse af varer osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lagerlokale til rådighed, og har derfor overvejet at opstarte et fjernlager, evt. for webshops hvor de lejer sig ind på et vis antal m2, og derefter betaler eventuelle udgifter ift. fragt.

Dette kunne være optimalt for en webshop ejer med flere projekter, der har en velfungerende side, men måske har et andet projekt igang, eller en virksomhed der trækker mere på opmærksomheden.

Hvor relevant ville en sådan virksomhed være for jer som virksomhedsejere?

Og hvordan får man startet det op?

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil kræver du har en vis sikkerhed og har installeret en god og forsikringsgodkendt tyverialarm (Muligvis sikrings niveau 40), adgangskontrol, godt dækket ind forsikringsmæssig og gode fragtaftaler med fx Post Dammark og GLS. 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja forsikringer, lokaler og det har jeg sådan rimelig styr på.

Nu tænker jeg sådan mere erfaringsmæssigt, for at afveje lidt hvor behovet ligger.

såsom programmer til lagerstyring, database udtræk fra/til eks. webshoppen, fragt og eventuelt lejepris osv :)

Eks. hvis du kunne få en udefrakommende til at styre selve driften, med forsendelser af varerne samt have dem opbevaret for et beløb, og kun ville have fragtprisen at skulle tænke på, hvad ville du så betale for denne ydelse? Hvilke programmer ville være relevante for dig som en eventuel kunde hvis det skal synkroniseres med den database i registrerer jeres varebeholdning i på nuværende tidspunkt. :)

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte man kunne hver time lave et udtræk med de ordre der er i en xml fil, men kan godt se der nok findes en del smartere løsninger end det:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)