Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur kontrakt på tøjmærker?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at indgå agenturkontrakter med flere leverandører på nogle tøjmærker og har brug for at udforme en kontrakt på engelsk som sikre mig salget i Skandinavien.

Jeg har fundet udkastet til en kontrakt på virk.dk https://startvaekst.virk.dk/drift/vaerktoejer-til-drift/kommercielle-kontrakter/handelsagentaftale

Men kunne rigtig godt tænke mig at se nogle eksempler på agenturkontrakter på tøj som jeg kunne bruge til inspiration for at sikre mig bedst muligt, så ville høre om der var en eller flere venlige sjæle som ville dele dette med mig?

Mvh.
Signe K.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør absolut få en advokat til at rådgive dig med sådanne kontrakter - alt andet kan blive en dyr fornøjelse.

Vælg en Advokat der har erfaring med agentur kontrakter.

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var absolut også planen, men ville gerne selv have lavet et udkast og få dem til at rette til for at spare penge, da sådan en kontrakt er pebret specielt som nystartet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiller du også selv diagnosen når du kommer til læge -nej vel ;-)    Uanset om det er dyrt eller ej så er pengene givet godt ud til en god advokat - Det er naturligvis vigtigt at du finder en der har stor erfaring med internationale Agentur kontrakter. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)