Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste par måneder arbejdet på at opdatere min hjemmeside. Jeg har opdateret og lavet SEO på 100 gamle indlæg og opskrifter, men mangler stadig 200... (Derfor er der stadig indlæg på siden, der endnu ikke er efter hensigten)

Jeg kunne godt tænke mig lidt feed back på hjemmesiden fra alle jer kloge hoveder herinde.

Er der noget, jeg har stirret mig blind på? Noget som ikke er hensigtsmæssigt eller brugervenligt? Noget som jeg bør ændre?

Hvis du har lyst til at hjælpe mig, finder du siden her: http://lowcarb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig 30 sekunders indtryk.

Wow!!

Absolut en af de bedste sider visuelt jeg længe har set. Let og indbydende layout

Responsive layout er super og vejen frem.

Kan umiddelbart ikke finde noget negativt at skrive, selvom det nok er det du efterlyser

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! Det var skam heller ikke helt dårligt at høre noget positivt :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tatjana!

Som nævnt, er det en fantastisk opbygget side du har dig der! Nem, overskuelig og lige til at arbejde med!
Jeg kan personligt, ikke selv finde nogen negative kommentarer til din side!

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. jeg kan godt finde noget negativt :)

Farver:

Måske er farverne for feminine (hedder den dominerende farve peach?), og skræmmer mænd væk. Så eneste punkt er farvevalget. Var lige ind på femina.dk, for det var umiddelbart det jeg associerede med dine farver, men de er mere kønsneutrale end jeg mener at huske de var før.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

He he - det sagde min far også ;-)

Men det er faktisk bevidst. 95% af mine læsere er kvinder, og mine produkter er henvendt til kvinder.

Kostvejledning målrettet mænd er der helt sikkert andre, der er bedre til end mig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kasper!

Det er jeg glad for :-)

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tatjana.

Som mange andre skriver, så rigtig fint og let opbygning af siden.

Ud fra de grafiske synspunkter, så synes jeg dog lidt der mangler en rød tråd i designet.

Næsten alle undersider, åbnes i en ny form for design. Nogen som Page-on-Page, andre i et nyt vindue og nogle åbner med samme topbanner som forsiden.

Om dette er bevist, eller skyldes at designet er lavet af flere gange ved jeg selvfølgelig ikke og det er naturligvis også en smags sag :) Synes blot personligt at det tager lidt helhedsindtrykket fra siden.

Og så er jeg altså bare ikke glad for dit banner med link til bloggen. Hvor alt andet er lavet let og fint, og med neutrale skygge effekter, er den massiv og nok forsøgt udført i en 3D-agtig effekt. Men igen smag og behag er jo helt forskellig, så absolut ikke kritik, men blot mit synspunkt :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er små fejl,

F.eks hvis du ruller ned af siden så er menu og logo'et mærkeligt ligesom at de kommer til at bliv blandet sammen.

en god ide er at lad være med at lave "Besøg bloggen - masser af gratis..... mv" Du skal lave en om til tekst med et link, så er jeg sikker på at du for mere trafik mv.

Du kan sikkert også for nogle tips her: http://contentverve.com/ 

samtidig kan du også læse mere om seo her: http://www.antphilosophy.com/category/seo/ 

Håber du kunne bruge det her til noget! :)

God Søndag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge to!

Blogbjælken er ikke helt god, det er jeg enig i - den ser jeg nærmere på!

Og den med undersiderne har været en afvejning - hvorvidt folk skulle blive på siden og bruge et ekstra klik på at komme videre til køb, eller om de skulle direkte til købssider.

Nu er det rette, så man bliver på siden - undtaget ved tilmelding til nyhedsbrev, hvor landingpagen åbner i et nyt vindue :-)

Grafikken på undersiderne skal der ses på!

Tusind tak for jeres input!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)