Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger......

skriv gerne pb med hvad du kan tilbyde samt pris 

PFT

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handleren

Har du overvejet en masse ting du selv kan gøre uden at betale dig fra dig?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handleren.

Der er tusinde af måder hvorpå du kan undgå, at skulle betale dig fra det.

Du skal være velkommen til at skrive en besked til mig, så kan jeg eventuelt hjælpe dig lidt igang med din SEO. Jeg siger ikke at man skal støtte, de virksomheder som allerede kan tilbyde en god service. Dog synes jeg at ud fra din beskrivelse, virker helt på bar bund, omkring SEO.

Kig lidt rundt på Google, og se hvad der dukker op.. Måske finder du ud af det helt selv.

Mvh.

Kasper

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som der skrives, kan du gøre meget selv. Og da seo er noget der skal ordnes hele tiden. Er det nok billigst i længden, at sætte dig ind i tingene selv. Og om ikke andet. Få den viden, så du selv ved lidt omkring, hvad du gerne vil have folk skal lave for dig. Og så er du heller ikke helt "grøn", hvis nogen bare "ævler" løs.

Prøv at se denne:
SEO-LEX14 - bog om søgemaskineoptimering på dansk og kåret som bedste danske SEO bog

Og så får du også 25% på denne bog hvis du køber den:
Bedste linkbuilding

Mvh. Kim

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg synes det er svært hvor jeg lige skal starte.

Men læste en opslag herinde tidligere i dag, hvor en skrev, at det var god ide at starte med adwords og få kunder ind og pleje dem og når der så viser sig overskud, så gå i gang med SEO - og ikke begge dele på en gang.

PFT.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Handleren:
at det var god ide at starte med adwords

Og vil du det. Så tilbyder de fleste webhoteller, hvor man har sit domæne en rabatkode. Og hvor meget de forskellige har forhandlet sig frem til er vist forskellig.

Men i 2012 skrev Martin Thorborg denne meddelelse. Hvor Amino nu kunne tilbyde rabatkode til 1 gangs brugere til adwords på 750kr. Hvis man selv startede med at bruge 200kr (nu er det vist 600kr):
Rabatkode til adwords

Handleren:
når der så viser sig overskud, så gå i gang med SEO - og ikke begge dele på en gang.

Nååå vil jeg nu nok mene man kan (Mener faktisk man skal). Det er bare at komme i gang. Og vil du ikke bruge pengene. Så nap nogle af de gratis udgaver der findes omkring emnet:

(vil mene linket virker endnu) SEO 2.0 Eller er der en SEO 2.0 light version Her

Gratis version af SEO-LEX

Gratis light-udgave af Linkbuilding-bogen

Gratis E-pusher Light 3.0 skrevet af Martin Thorborg

Mvh. Kim

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Mega mange tak for sit svar - jeg skal helt sikker have kigget på SEO samtidig med adwords - og mega tak for rabatkoden.

Go dag

Mvh Line

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)