Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook 2010? Nogle der kender til datafiler?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at lave en ny email adresse i min Outlook, Men lige meget hvad jeg gør, så insisterer den på at lægge 2 datafiler....en der sender og en der modtager...jeg sletter i et væk, men uden held.

Jeg har også prøvet at slette alle accounts og datafiler og starte forfra. Men så lægger Outlook en fil automatisk når jeg åbner, og derefter skal jeg lave en ekstra når jeg laver email adressen, jeg kan hverken slette eller ændre default datafile...det hele er i virkeligheden noget rod.

Nogle der kan hjælpe?

Natasha 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu opdaget, at det er noget med IMAP, og sådan noget, så jeg altid vil have to "mapper".

Men jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en løsning på, at få Outlook til at sende og modtage fra den samme folder, det andet er noget rod

Natasha

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvor har du mails henne? Hvad er efter @ i din adresse?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

..og mener du mapper, når du skriver filer? Og at du ønsker at ændre på default, som er, at indgående post lander i indbakken, og udgående i sendt post?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ville gerne ændre default, men det er desværre ikke muligt.

Det er som om, at jeg har 2 email adresser registreret, med samme navn, údgående ender i sent mappen under den ene "Mail adresse", og indgående ender i den 2. "mail adresse"

Natasha

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I egenskaber for din emailadresse, kan du vælge hvilken datafil der skal tilknyttes kontoen.

på den måde kan du sætte flere emailadresser til samme datafil.

Men jeg undrer mig over at du siger, outlook danner to filer til samme emailadresse?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Jeg har siddet og nørdet med det hele dagen og er ikke kommet et skridt videre. Jeg er nået så langt, som at Outlook automatisk lægger en pst fil, til kalender, noter kontaktpersoner osv, og derefter lægger den en ny datafil til posten.

Så selvom, at der kun er tilknyttet en enkelt e-mail, ligger der 2 (Grundet de 2 datafiler). Det skulle være noget med IMAP, der gør det bøvlet. Jeg kan ikke sætte den anden fil til default, kan ikke slette, kan ingenting. Jeg kunne nok godt leve med det, MEN......desværre kommer sent post i den ene og modtaget post i den anden...det gør det bøvlet at sidde og klikke rundt :-(

Den øverste sender, den nederste modtager.

MVH

Natasha

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kan du ikke vælge den samme postfil her, ved at trykke på knappen "skift mappe" og så vælge ?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke en mulighed når man opretter IMAP.

Jeg har prøvet at slette det hele og oprette POP3, men lige meget hvad jeg gør, siger den "Tillykke, din nye IMAP account er nu registreret"

Den bruger den nederste, så den kan jeg ikke slette...jeg kan heller ikke slette den øverste, fordi den er default...og kan ikke ændre det.

Natasha

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder mystisk. Prøv at spørge på eksperten.dk (jeg kan også prøve for dig). Hvem har du e-mails hos?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)