Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort dagligt budget

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

jeg har startet en webshop.

www.stroempertilalle.dk 

og har lavet en kampagne og annonce på google adwords, men synes ikke rigtigt der er gang i salget. 

Gode råd til adwords, herunder hvor stort det daglige budgetbudget skal være? 

Mvh Line 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line, Det er der ikke noget ensartet svar på - nogle bruger 2% andre bruger 20% af omsætningen på marketing. Men der er dog en hel del du kan gøre med din side. tag mine ord med et gran salt de kommer lige fra hoften.

1. Du har sat en shop i verden på noget der ligner en weekend med produktbilleder som er dine egne ser det ud til, men som slet ikke invitere kunder eller lokker kunderne.

2. Du kan optimere en hel del på din SEO med titler og meta beskrivelser på dine produkter - kan du ikke selv SEO anbefaler jeg at finde en konsulent, eller kommer igang med selv studierne. fx læse thomas rosentrands SEO-LEX der lige er kommet i en ny opdateret udgave. find den her: http://www.seo-lex.dk/

3. Spørg dig selv om hvorfor kunderne skal handle hos dig, der findes mange sider som din - skil dig ud, du kan ikke forvente at fordi du har lidt produkter oppe så får du salg.

4. Din "om side" du skal ikke blive overrasket over hvis det er en af dine mest sete sider - generelt kigger kunder en ekstra gang på denne side for at få et indtryk om hvem den her side "er" gør den personlig og interessant, skab en relation til dine kunder her. Måske billede, hvorfor du sælger sokker, en video eller andet.

5. Skriv guides, lav unik content/artikler, sørg for der linkes til din side - det skaber værdi for dig på den lidt længere bane.

6. Adwords, ganske som på SEO delen, kan du ikke selv håndtere det, så brug en konsulent - du er i et hårdt marked og kræver dine annoncer og søgeord står knivskarpe, ellers er det penge ud af vinduet.

Som sagt i starten, tag mine ord med et gran salt - de kan lyde hårdere end jeg mener det, men du har kastet dig ud i en svær opgave - at sælge på nettet.

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

tak for dit svar 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vidst meget an på hvad man sælger, vi kan nok ikke sådan lige sammenlignes med dig...men vi har nok et budget omkring de 800 om dagen....gætter dog også på, at vores klik koster en del mere.

Natasha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Handleren:

Hej aminoer 

jeg har startet en webshop.

www.stroempertilalle.dk 

og har lavet en kampagne og annonce på google adwords, men synes ikke rigtigt der er gang i salget. 

Gode råd til adwords, herunder hvor stort det daglige budgetbudget skal være? 

Mvh Line 

Hej Line

Hvis man nu f.eks. sammenligner jeres site med et tilfældigt site feks. http://www.butik21.de/ (søgte på strumpfen på google), så er det temmelig klart at det er enorm forskel. Den tyske shop virker bare mere "lækker" og professionel- flottere site, bedre billeder (uden skyger og ensartet baggrund). Farverne er overvejede selvom det egentlig er lidt kedeligt og tanteagtig.

Jeres shop virker  "farvevild" og rodet - bedømt udfra billede og farvevalg. Måske er det der du/I skal starte?

Jeg er i gang med det samme som jer og synes også jeg løber panden mod en mur. Er dog stødt på denne artikel på computerworld.dk som jeg vil bruge rådene fra.

Vedr SEO kan man starte med denne simple checkliste før man invisterer i en "ekspert". Jeg har overvejet en SEO gut/gutinde men savner en "varedeklaration" og et "nogen" der garanterer kvaliteten.  

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg synes din shop er flot.

Dit udvalg er for småt.

Jeg så efter herresokker. Jeg kunne kun finde footies.

Fandt nogen "fede" strømper til min søn, men nej......kun en str. som er for lille til ham.

Min personlige mening: Fed shop, men udvalg er alt for småt..............kan du udvide så tror jeg at du er på rette spor. Dine priser er i orden, så salg skal nok komme hvis dit sortiment bliver større. Jeg tror du spilder dine penge på adwords når du mangler udvalg.

Mangler også en mere uddybende "om os" tekst samt adresseinfo. Du er godt på vej..............bare klø på, det er hårdt arbejde.

Mvh

Ulven

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Det er meget enkelt hvordan du får succes :-)

billeder skal tages med et kamera hvor der er langt flottere opløsning

alle strømper skal tages med samme baggrundsfarve

Du mangler udvalg i herrestrømper - ankel strømper sælges kun 3 måneder om året

basis sort bomuld strømper er et must

Ellers flot hjemmeside

Giv den max gasssss

Christian

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback

Har tænkt at børnestrømper var fint udvalg - og ja ved at der mangler herrestrømper - øv.

Men I har ret der mangler flere størrelser og større udvalg  - må have spenderbukserne på og i gang og så håbe på salg og så kan rouletten køre.

Mange tak!

Go dag

Mvh Line

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)