Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computer til iværksætteri??

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvis du har antivirus så fjern det... har aldrig selv brugt det... og nej jeg har ikke virus og heller aldrig haft det! simpel omtanke er den bedste antivrus:)

og ellers hvis din computer er med alle de der standard programmer fra producenten kan du også hente en masse hastighed ved at installere en ren windows på den...

samtidig så tag et kig i ccleaner mht. hvilke programmer den starter op med... også meget hastighed at hente der ved at slå alt det du ikke bruger fra...

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
og hvis du har antivirus så fjern det... har aldrig selv brugt det... og nej jeg har ikke virus og heller aldrig haft det! simpel omtanke er den bedste antivrus:)

Du har aldrig haft det. Ja det kan så være svært at vide hvis du ikke har noget der kan tjekke det. For det kan dit hoved vel ikke klare?

Og klart man undgår meget med sin sunde fornuft. Men du er jo ikke selv herre over om din pc smittes ved at besøge sider på nettet som du har tidlig til? For de kan jo også være smittet.

Det er sandt, det er sund fornuft at bruge sin sunde fornuft. Men lidt for dumt, ikke at beskytte sin pc, med al den data kriminalitet man har i dag. Og som er voksende hele tiden. Og bare det du er tilsluttet internettet gør, at du er et muligt ofre.

Mvh. Kim

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

har hørt den sang tusinde gange før... og jeg tror ganske simpelt ikke på den!

ja en antivirus vil fortælle mig at der er en trojan eller hvad ved jeg... men den er jo ganske harmløs så længe jeg ikke selv har aktiveret den:)

jeg har nu haft internet adgang de sidste snart 20 år og har aldrig oplevet en computer gå ned eller lignende pga. virus...

så jeg vil påstå at antivirus er spild af tid hvis man kan bruge sin sunde fornuft...!

ved os godt mange vil mene noget andet....:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb windows 8 og geninstaller alt helt fra starten, så kører din maskine som en drøm flere år endnu for bare 1000 kr. Har prøvet det med 3 ikke specielt kraftige, og resultatet er utroligt. Husk at redde dine dokumenter og billeder etc.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
så jeg vil påstå at antivirus er spild af tid hvis man kan bruge sin sunde fornuft...!

Så du åbner aldrig pdf filer eller billeder filer? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Easyiso Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også selvstændig med mange bolde i luften

Har en Macbook Pro og er super glad for den. Der er installeret Office på den og jeg har den tit med i marken, hvor jeg ved hjælp af min telefon har internetadgang og kan regne og sende tilbud direkte ved kunderne

Det som er super ved Apple er det fungerer bare, nemt at installere, intuitivt og overskueligt

Den gør næsten hele arbejdet for dig

Og så er funktionalitet og design suverænt

Once you got Apple - you never go back

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Altimobiler.dk:
så jeg vil påstå at antivirus er spild af tid hvis man kan bruge sin sunde fornuft...!

Så du åbner aldrig pdf filer eller billeder filer? :-)



gider ikke ind i den diskussion... for jeg har ikke tænkt mig at ændre på det uanset hvad folk siger her der og alle vegne... så der vil kun være mudderkast tilbage hvis vi skal fortsætte den:)

men lige for at lukke den... en PDF fil med virus skal man overse op til flere advarsler før den bliver aktiveret... igen... jeg bruger min sunde fornuft og det har været nok i 20 år nu...!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Altimobiler.dk:
så jeg vil påstå at antivirus er spild af tid hvis man kan bruge sin sunde fornuft...!

Så du åbner aldrig pdf filer eller billeder filer? :-)

Jeg har brugt computere i mere end 25 år og har  heller aldrig haft en virus 7-9-13. Det skal siges jeg i en periode  arbejdet som 3rd level supporter i en del år og har hjulpet folk af med virus og malware.  Som andre siger så er sund fornuft det bedste antivirus.

Og ja, jeg åbner PDF filer og billedfiler. Men jeg åbner ikke mails fra tilfælide og ej heller de links jeg får fra dem. Skal også lige tilføje at jeg bruger 95% af tiden på Linux og OsX og bruger kun Windows hvis jeg ikke kan undgå det. Det hjælper en hel del.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
men lige for at lukke den... en PDF fil med virus skal man overse op til flere advarsler før den bliver aktiveret... igen... jeg bruger min sunde fornuft og det har været nok i 20 år nu...!

Hvis det har virket for dig så har det virket for dig.
Jeg vil heller ikke ud i en kæmpe diskusion omkring det. Jeg var blot nysgerrig. :-)


Og til trådstarteren:
Mit bedste bud er:
Find en med en Mac. Prøv OS X. Find ud af om det giver mening for dig.
Og hvis du har en klar fornemmelse af at det er noget hvor du føler dig mere hjemme så køb en MacBook pro.
Hvis det er din primære arbejdsmaskine så vil man gerne have en lidt større skærm end 13"
Ellers vil jeg klart anbefale Lenovos T4xx serie. Som en tidligere har været inde på så er de tæt på at være umulige at slide op. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Og til trådstarteren:
Mit bedste bud er:
Find en med en Mac. Prøv OS X. Find ud af om det giver mening for dig.
Og hvis du har en klar fornemmelse af at det er noget hvor du føler dig mere hjemme så køb en MacBook pro.
Hvis det er din primære arbejdsmaskine så vil man gerne have en lidt større skærm end 13"
Ellers vil jeg klart anbefale Lenovos T4xx serie. Som en tidligere har været inde på så er de tæt på at være umulige at slide op. 

Min egen IBM Leonovo Tx noget holder fint meeeeeennn.. Jeg mener jeg 2-3 år efter undersøgte hvad den kostede hvis jeg selv skulle betale for den. Husker jeg ret var det mellem 14000 og 15000. Kan det passe ?

Det kan man altså få en ret kraftig MacBook med en "bedre" styresystem og en maskine der holder meget længe. Er man masochist kan man endda installere Windows på sådan en.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)