Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computer til iværksætteri??

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Asus pc fra 2012, som efterhånden er blevet lidt sløv. Jeg overvejer nu at købe en ny, muligvis en macbook. Men jeg ved ikke hvilken jeg vil få støsrst glæde af. Hvilken ville være bedst? Jeg bruger den mest til alm. surfing, lidt spil, og skolearbejde. Hvilken vil være bedst, også i forhold til at jeg regner med at starte egen webshop? Har kigget på macbook pro, men det kniber måske lidt med pengene, så har også tænkt meget på at købe en air. Nogen med nogle gode råd?

På forhånd tak! :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min primære computer er en MacBook Air fra dec. 2012, og den kører som den dag jeg fik den. Det er en af fordelene ved Mac, de bliver ikke langsommere og langsommere i samme grad som Windows PC'er. Så man betaler måske lidt mere når man køber dem, men de holder generelt længere. Min iMac fra jan. 2010 kører stadig super godt, og jeg bruger den næsten dagligt. 

Som skrevet har jeg en MacBook Air, og jeg bruger den som udviklingsmaskine. Jeg har lokale servere kørende på den, udviklingsværktøjer, MS Office og meget mere, og det klarer den fint, selvom det kun er en i5 processor og standard config. Jeg kan rigtigt godt lide det tynde og lette design, og batteritiden er ret okay. Ihvertfald den bedste jeg nogensinde har haft i en laptop.

Så jeg kan altså sagtens anbefale en Air ihvertfald til professionelt brug. Jeg ved ikke hvordan den er til spil, da jeg aldrig spiller på mine computere. Måske en Pro er bedre til spil, det vil jeg lade andre kommentere på.

Mvh Carsten

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv haft en MacBook Air og de er virkelig gode, at arbejde med og kan varmt anbefales.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg plejer at have den tilgang til computer.... Istedet for at købe en til 8000 som holder 4 år, så køb en til 4000 og skift den ud om 2 år. :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Jeg plejer at have den tilgang til computer.... Istedet for at købe en til 8000 som holder 4 år, så køb en til 4000 og skift den ud om 2 år. :-)

Er det så ikke bedre og købe den til 8000 , så slipper man for problemet hver 2 år :-)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, jeg er dybt imponeret af min stationær packard bell, købt i 2006. :) 1 reparation for brændt grafikkort. Ellers køre den som en drøm, hver dag. :)

Men havde jeg et par 100k på bankbogen havde jeg nok også forsøgt mig med en macbook air. Men jeg er forholdsvis gammeldags hvad angår elektronik, så jeg aner ikke engang hvordan man bruger en smartphone, på trods af at jeg er 21 år :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt foretrækker jeg 2 computere.

Jeg har en stationær muskel til 6.500 kr. (5 år gammel så skal snart skiftes). Ved siden af har jeg en arbejds laptop som har en god hurtig HD, hurtig processor. Laptop er sparet på grafik siden og jeg bruger ca 6.000 kr på den hver gang jeg skifter.

Hvis du ikke behøver en mobil spille pc, og især hvis du selv bygger den stationære, så er der meget pc at hente for en Macbook :)

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"Problemet" er bare at jeg ikke har brug for både bærbar og stationær ( har heller ikke råd). men jeg ville bare høre om der var nogle der havde erfaringer med henholdsvis macbook pro ( retina ) og macbook air, da det nok er dem det står i mellem

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MH98 : hent www.ccleaner.com og kør det på din computer... så sparer du en masse penge:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså... også Windows pc'ere kan køre uden problemer - hurtigt og stabilt efter flere år. 

Det er sjovt at se, at mange Mac brugere har oplevelsen, at deres nærmest er de eneste, der kan det. :-)

Jeg har selv en Lenovo Thinkpad T410 fra 2010. Den er med SSD harddisk og starter op fra helt slukket til skrivebordet efter login på under 15 sekunder med nyeste version af Windows.

Den har jeg ingen planer om at skifte lige foreløbigt.

Den bliver slæbt med og taget op af sin taske flere gange dagligt.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)