Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpppp! spørgsmål om nogen kender easyinvest

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, undskyld er ikke sikker om jeg poster det her under den rigtig kategori da jeg skriver fra iPhone !

Nogle der i branchen eller har kendskab til det? Den reklame som ruller i dansk tv, www.EasyInvest.dk? Er den troværdig? Når men er ind på deres hjemmeside, så er der ikke så meget Info om hvor de realt befinder sig osv, virker meget mistænkelig! Har skrevet email med en derfra, når jeg får svar så er det et rent svar, som alm. Email, uden loger eller noget, altså som om de skjuler deres inditet! Ville gerne høre jered mening føre jeg satser på dem og går konkurs pga bedrageri svindler osv! Mvh Dan!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

den er i alle fald ikke voldsom informativ og jo næppe dansk registreret - den type handler er meget som lotto/gambling - hos dem eller andre - her måske tilsat risiko for at dem man handler med så heller ikke er OK, men det er ikke til at afgøre ud fra hjemmesiden, som er IKKE informativ

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak for din Mening John :)

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De er rimeligt aggressive i deres markedsføring.

Jeg lavede en ansøgning for om en konto hos dem for et års tid siden, men fik aldrig udfyldt alle mine kontooplysninger.

Det resulterede i at de ringede og mailede til mig et utal af gange for at få mig til at færdiggøre min konto.

For mig var det lige lovlig aggresivt, og jeg valgte til sidst at bede dem holde op med at kontakte mig.

Det nummer som de ringede fra, var ikke registreret som andet end at det var et call center.

For mig ikke særligt troværdigt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)