Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Æsker til tøj, bluser, kjoler mv? Hvor kan jeg købe dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg med jer :-)

Er der nogen herinde der kender til en god leverandør af æsker/boxe? Jeg skal bruge ækser til børnetøj. Æsker i samme stil som man får udleveret i bla Louis Vuitton og Gucci, når man køber fine ting. Æskerne skal være i kraftig og GOD kvalitet. Håber I kan hjælpe :-) Gerne et firma i udlandet, hvor jeg ikke skal bestille 10.000 af hver str.

Mvh Winnie :-)

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winnie

Jeg arbejder i et dansk firma i Istanbul hvor vi bla. producerer tekstil til Danske mærker samt etiketter poser af plast papir æsker bånd mv. 

Vi er et dansk tyrkisk team der er klar til og hjælpe dig. Vi har før lavet æsker til anderkendte brands i DK

Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winnie

Der er flere æske producenter i DK. Du skal være opmærksom på evt. udgift til en stanseform (fra ca. 5-10.000 kr) hvis det altså er en helt speciel æske form og facon du ønsker. Ellers hold dig til producenternes "standard" æske faconer, dem kan de lave med det samme og til en lav pris.

Eksempler på producenter i DK:

Schur Pack, Horsens

Emballage Gruppen (tidl. Mammens Emballage)

Smurfit Kappa

Petersson Packaging

DS Smith (tidl. SCA)

Eks i Sverige :

Frontpac

Eks. Tyskland

Osswald Kartonagen

-Håber jeg kunne hjælpe.....

Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winnie. 

Jeg bruger alibaba.com - de har et kæmpe sortiment. Det er så fra Kina, men der burde helt bestemt være noget du kan bruge :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)