Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et online-salg har taget en uventet drejning

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok bedst at bide i det sure æble, jeg kan huske at CDON.com og Amazon har været nødt til at sende en masse spil, hvor der var prisfejl, fordi folk kunne have handlet i god tro, og nok også for ikke at risikere sure kunder.

Men at det skulle være en kendt og uhæderligt salgstrick lyder godt nok underligt.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tech-Supply

Jeg forstår godt din frustration, men jeg er bange for at alle de andre har ret. Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til den kunde, beklage, og få leveret tv'et. 

Jeg forstår dog ikke lige helt... var det prisen på pricerunner der var forkert, eller var det også prisen på din shop? Har du noget ekstern til at opdatere prisen på din shop?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der en server hvor på der kører et script/kode der automatisk opdaterer hele mit produktkatalog så det matcher det fra min leverandør. Og der er så gået et eller andet galt så den får blandet priser og lagerantal med forkerte produkter.

jeg har igen i dag haft en kunde der har bestilt en Dell 30" pc skærm til 4000kr hvor markedsprisen ligger over 8000kr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tech-Supply:

Ja, der en server hvor på der kører et script/kode der automatisk opdaterer hele mit produktkatalog så det matcher det fra min leverandør. Og der er så gået et eller andet galt så den får blandet priser og lagerantal med forkerte produkter.

jeg har igen i dag haft en kunde der har bestilt en Dell 30" pc skærm til 4000kr hvor markedsprisen ligger over 8000kr

Ej hvor nedtur, men skynd dig da at sætte siden på stand-by, og få fikset dit system inden du får flere forkerte bestillinger, for jeg tror altså du kan blive nødt til at sende varene, hvis kunden kan have handlet i god tro.

Men husk at lav en maintaince side med en venlig og forklarene besked, så folk ikke tror du snyder!

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tech-Supply:

Ja, der en server hvor på der kører et script/kode der automatisk opdaterer hele mit produktkatalog så det matcher det fra min leverandør. Og der er så gået et eller andet galt så den får blandet priser og lagerantal med forkerte produkter.

jeg har igen i dag haft en kunde der har bestilt en Dell 30" pc skærm til 4000kr hvor markedsprisen ligger over 8000kr



ikke for at lyde negativ... men var det ikke en ide at få det stoppet omgående? og kan du ikke det så i værste fald lukke din side ned indtil det er stoppet..?

du risikerer jo at det her sker 10 gange over de næste 3 dage... og så skal du se folk gå amok:)

og angående dit oprindelige problem.... jeg kan nemt se det fra din side... men valget står mellem :

1 : give kunden skærmen til den lave pris og alle er glade.

2 : holde på dit og risikere at blive svinet til her, der og alle vegne....

jeg vælger stort set altid punkt 1 når der er reklamationer, brok eller hvad ved jeg... de småpenge jeg har smidt ud på det er vand i forhold til at jeg ligger og hopper mellem 1 og 2 pladsen i min kategori på trustpilot.... ikke alle der mener trustpilot er så god en reklame... men det mener jeg og sådan er det:)

tilfredse kunder er guld dog skal der mange til...!

men en sur kunde kan ødelæge ekstremt meget...!

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tech-Supply:

Ja, der en server hvor på der kører et script/kode der automatisk opdaterer hele mit produktkatalog så det matcher det fra min leverandør. Og der er så gået et eller andet galt så den får blandet priser og lagerantal med forkerte produkter.

jeg har igen i dag haft en kunde der har bestilt en Dell 30" pc skærm til 4000kr hvor markedsprisen ligger over 8000kr

Det er straffen for at bruge skrammel-software (dvs for at være nærig).

Stop opdateringskoden. Sig undskyld til manden og send ham TV'et + lidt ekstra. Ret opdateringskoden (betal udvikleren ordentligt).

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg så fået kigget på koden til webshoppen og har åbnet siden igen. Igen i dag er der så en der bestiller en harddisk til næsten 1/10 af markedsprisen, og kunden bestiller så 7 stk. Kunden henviser mig så til pricerunner med link til hans produktsammenligning, hvor hvis det var mig som forbruger ville stille spørgsmålstegn ved rigtigheden af prisen.

Har kunden så også handlet i god tro her? Jeg ville mene kunden har handlet i såkaldt "ond tro" da han så bestiller mange når den nu er så billig. Det hele ville have en nypris på knap 10.000kr ved mig som han så har bestilt til 1400kr.

Har jeg ret i min sag, eller er jeg endnu en gang ude på dybt vand?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt seriøst, du bør tage dig sammen nu, i stedet for at side og hyle her på Amino, over dit system ikke fungere, med efterhånden store omkostninger til følge! 

Hvorfor skal folk sidde og tage stilling til, om du har retten på din side, når dine ting ikke fungere og du er blevet opfordret til at få det lavet i stedet for at tage det ene tab efter det andet...

Giver slet ikke mening for mig det der! 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sådan set kommet her på amino for at kunne få hjælp til forskellige ting omkring virksomhedsdrift, og ikke flabede kommentarer omkring at jeg sidder og hyler.

jeg spørger fordi jeg er i tvivl, så hvis det er et problem kan du lade være med at svare på mit indlæg. Det er ikke alle der er lige dygtige til det her, så du kunne tage og give et skub med på vejen istedet for det fis der.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som forbruger ville jeg ikke stille spørgsmålstegn ved 196 kr. for en harddisk.
Jeg ville gætte på, at du havde opkøbt et konkursbo eller noget og havde fået en ordenligt stak af dem til overs.

Og hvis du nægtede at levere, ville du få alvorlige problemer med mig. Jeg ville opfatte det sådan, at du har snydt mig for en besparelse på mere end 7000 kr. - og det ville motivere mig til at sætte tommelskruerne på.

Få tjek på dit system.
Du kommer ingen vegne med sjusk og dårlig service.

Hans 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)