Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemløs søger sponsor(er)!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Øh ja, som overskriften opsummerer det, så er jeg hjemløs og søger sponsor(er). Personligt samler jeg penge sammen til at betale gæld af og få skaffet en bolig.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad der kunne være relevant at skrive om mig selv eller min situation, men nok at sige, at de valg, jeg har truffet, ikke rigtig har ført mig hen til det sted, hvor jeg egentlig ville være. 

Heldigvis betyder det dog ikke, at jeg er en komplet idiot eller har mistet den sunde fornuft. Derfor vil jeg gerne tilbyde mit ansigt (ikke bogstaveligt) til enten reklamer, kampagner eller noget i den dur - gerne velgørenhed!

Selv har jeg overvejet at få skaffet nogle sponsorer til at støtte velgørenhedsformål (blev inspireret af en tandlæge, som cykler for Rynkeby og dermed støtter KnækCancer-sagen). Har faktisk en meget vedligeholdt mountainbike, så sådan noget kunne da være oplagt!

Hvad jeg mangler er folk, der vil støtte mig økonomisk.

Jeg er en fyr i 20'erne (24), dansk af udseende (født og opvokset i Ukraine), ca. 170 cm høj. Lige pt. er jeg lidt undernæret, men (uden at lyde alt for selvglad) er faktisk en rimelig flot fyr. Eller, det siger min mor i hvert fald...

Evt. konstruktive kommentarer er altid velkomne.

På forhånd tak,

Anton

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

akhen:
Personligt samler jeg penge sammen til at betale gæld af og få skaffet en bolig.

Da du åbenbart ikke fejler noget, og selv er skyld i du er hjemløs. Var det måske en start at finde et "rigtig" arbejde. Leje et værelse. Og i det hele taget selv gøre en indsats for at komme videre. Det virker lidt tyndt at sidde her og "tigge" andre om at hjælpe dig videre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar. Rigtig arbejde har jeg søgt, ellers ville jeg ikke være her.

At være i "spotlyset" er noget af det sidste, jeg ønsker. Men det ser ikke rigtig ud til, at jeg har andre muligheder.

Jeg søger et arbejde, som kan gavne andre mennesker. For dig er det "at tigge". Det er helt cool med mig. Så længe vi begge to ved, hvad vi snakker om.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Akhen

Kan jo nok ikke spørge en hjemløs mand i hvilken del af landet han bor... Hvilken del af landet er du hjemløs i?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

akhen:

Jeg søger et arbejde, som kan gavne andre mennesker. For dig er det "at tigge". Det er helt cool med mig. Så længe vi begge to ved, hvad vi snakker om.

Personligt synes jeg at det er rigtig fedt at du forsøger dig med nogle alternative metoder, men at sætte så meget som 1 krav til dit kommende arbejde, i den situation du står i, så kan du ikke undgå at det kommer til at tage lang tid at finde noget.

Udfra det du skriver, så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke tager et job på mc donalds eller sådan noget. Bare fordi du har et andet job forhindre det dig jo ikke i at søge andre stillinger, som gør det muligt for dig at betale af på din gæld, sammentidig med at du leder efter dit drømmejob, som sikkert er derude et sted.

De bedste hilsner

-Ilyd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

At gøre opmærksom på selv, er det som skal til og vise at man er parat til at tænke skævt, kan vække andre.

"Dovne" Robert fik jo også en ny start, ved sin ærlighed og sit menneskesyn -  så at gøre sig synlig bedtyder blot at en chance for match, til kreative tanker kan opstå...

Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg, for at være lidt specifik. Hvad da?

Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil med glæde tage et job, hvor jeg hjælper andre. At betjene folk med madbestillinger lyder ikke til at være gavnligt som sådan. Mere en service. Så hellere tage ud og rejse, risikere ebola eller noget. Jeg vil hjælpe folk. Jeg er IKKE her for at lede efter mit drømmejob. Jeg vil bare sove med ren samvittighed. At flippe burgere eller dele reklamer ud VIL skaffe mig penge... men det vil også fjerne gløden fra mit liv og efterlade mig med et spørgsmål: gjorde jeg alt jeg kunne?

Kan du følge mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har været i samme situation som dig for snart 5 år siden som 20-21 årig jeg måtte forlade hus og hjem og uden job på hånden var mit liv i de 3 tøjsække som jeg havde med i min bil. Jeg sov hos familie hvor der var plads. Men jeg gav ikke op og søgte alle de jobs jeg kunne, jeg var ligeglad og endte med og til sidst og få et job, stadig uden et hjem. Det var på det tidspunkt pissehårdt men jeg hang i, sparede op og til sidst fik jeg tilbudt en lejlighed i et boligselskab som jeg takkede ja til og fik (her bor jeg stadig).

I dag har jeg alt hvad jeg kan ønske mig, et godt helbred, familie venner og mit eget hjem. jeg har gennem de sidste 4 år har flere forskellige jobs søgt efter ting jeg ønskede og prøve og også taget min værnepligt (fedeste oplevelse i mit liv indtil videre). Jeg er sikker på hvilken vej jeg ønsker og gå fremadrettet herfra.

Når jeg så læser det du skriver synes jeg du virker meget kræsen og forvent? Du vil gerne "realisere" dig selv, men ønsker samtidig at andre skal betale din realisering, det synes jeg er en meget forkælet holdning. At det fjerner gløden fra dit liv og flippe burgere? jamen her i livet er der nu en gang massere af modgang og man skal bide i mange sure æbler for at komme til et sødt. Kort sagt du bliver nød til og selv gøre en kæmpe indsats. Når du så har gjort indsatsen og det kører for dig så kan du begynde og være kræsen og realisere dig selv. men forvente andre skal komme ilende og hjælpe dig fordi..? du er dig? er meget forkælet.

Kæmp hårdt, hæng i og bid i de sure æbler så dukker det søde pludselig op.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke følge dig.

Jeg har tit taget det arbejde jeg lige kunne få for at betale huslejen, og sikre at jeg havde mad på bordet. Når jeg så havde et arbejde/vikartjans har jeg søgt efter de jobs jeg i virkeligheden ville have. Du kan jo også flippe burgere også donere 5% eller 10% af indkomsten til et sted hvor de kan gøre en forskel.

Mit råd: få et job og betal din gæld af, og nyd så friheden når du ikke længere er tynget af gæld.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)