Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber i jeres LED pærer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødding
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ud og købe ca 30 stk LED pærer til udendørs belysning. Så jeg vil lige høre hvor i køber jeres henne?

Er der penge at spare ved at købe dem i udlandet? Hvad med dem fra miniinthebox, er det noget skrammel?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide om der ikke snart er nogen der skal starte en shop der hedder made-in-denmark så vi kan få nogle varer den anden vej :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Jeg køber mine på www.made-in-china.com Det er langt billigere selv med fragt fra Kina Big Smile

Alle tiders. - Og hvis en af de varer du køber ikke virker. Hvordan fungere reklamationsretten så? - Sender de dig bare en anden?

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skiftede alt vores belysning ud med ultralux, du kan F.eks finde deres produkter her

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at bruge http://www.greenline.dk/ . De er måske ikke de billigste men deres varer er blandt de bedste på marked og servicen er helt i top. Køber led pære hos dem tit.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt holde mig fra de kinesiske sider, når nu der er så gode muligheder for at købe dem her i Danmark. Jeg køber selv mine LED pærer på http://mrperfect.dk/ - levering inden for 1-2 dage! Det får man ikke fra Kina i hvert fald :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Alle tiders. - Og hvis en af de varer du køber ikke virker. Hvordan fungere reklamationsretten så? - Sender de dig bare en anden?

Ja, oftest. I hvert fald med småvarer som fx pærer.
Jeg kender ikke den specifikke site, men handler ofte på Ebay og Aliexpress. Jeg har i de tilfælde du nævner næsten altid fået en ny tilsendt af de kinesiske forhandlere uden brok. Generelt er min opfattelse at de er venlige og service-minded ved selv billige produkter, i hvert fald så længe man handler et sted hvor man kan tilkendegive sin utilfredshed via bedømmelser andre kan se.
Mit svar på spørgsmålet er typisk via Ebay - næsten altid fra Kina, eller Harald Nyborg/Biltema hvis det haster.
Førhen var det udelukkende Kina, fordi der var en helt tåbelig besparelse ved at handle der i forhold til Danmark. En prisforskel der næppe kan forklares på anden måde end at LED var nyt og forbrugerne skulles malkes. Nu kan man efterhånden handle dem herhjemme uden at få hjertestop over prisen. 
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale http://dioder-online.dk - de har gode produkter. Har også købt i IKEA som også er OK, og en del i Kina. Min erfaring med Kina er at der er MEGET lort mellem de få gode, så man skal virkelig kigge godt efter, og selvom man tror man har valgt en god model, så kan det være den lyser fint, men larmer osv. Eller også er levetiden på dioderne kort fordi de overbelaster dem (taler af erfaring). Men der ER gode produkter i Kina, der er bare meget lort imellem de få gode. 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)