Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste virksomhed man kan starte ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Han takker for at der er et svar til trådstarters tråd. Muligvis var det ikke det han søgte, men han takkede stadig for at være flink, og for at vise sin taknemmelighed for, at en gider at anvende sin tid på at svare hans spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja enig ..og det var det jeg skrev til John 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for og angribe John med at han giver et "forkert" svar som trådstarter ovenikøbet siger tak for. Hvofor dælen giver du så ikke trådstarter det svar du mener han efterspørger, serie? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg angreb ikke John, men forklarede at John var på en forkert bane samt at nogle tråde ikke behøver svar og jeg forklarede trådstarters svar som alm. høflighed.

Jeg har ikke svaret på trådstarters spørgsmål, da det vil være af en individuel opfattelse afhængig af behov m.m.

Ved blot at denne spørger om "bedste virksomhed"  og denne kunne ligeså godt have spurgt om hvad er "forskellen på en mand med slips" -  hvilket heller ikke giver en mening og som derfor ikke kan svares konkret på.

Derfor havde det bedste svar været at ikke at svare, hvilket flertallet absolut har valgt at gøre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilke evner du besider. Er der noget du god til, så kan du jo sælge dine evner. Er det e-handel du er interesseret i, så skal du nok prøve, at finde noget med lave start omkostninger. Gør du det for at lære eller for at tjene penge? Der er mange spørgsmål du kan stille dig selv. På trods af at jeg er enig med folk der siger du bare skal se, at komme igang, så mener jeg bestemt du kan have rigtig meget ud af lige, at tænke over hvad det er du vil. En god måde at skubbe sig selv på, kan være at sige man skal have taget en beslutning inden en bestemt dag eller inden året er omme, afhængig af hvem du er og hor du er i dit liv. 

Kom på tre gode ideer og vej dem imod hinanden. Så kan du tilsidst se hvilken du brænder mest for, eller hvilken du tror du kan tjene flest penge ved. Igen er det et spørgsmål om hvem du er og hvad du vil med din første virksomhed. Husk for alt i verden, at det skal være noget der kan tjene penge. Ellers er det ikke en rigtig øvelse i det at lave virksomhed. 

Held og lykke og god dag :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)