Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, hvad sker der med kort-detaljer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvordan er det med webshops - bliver kundens kort detaljer lagret eller hvorn?

Siden jeg bliver fortalt at jeg skal huske at kobe SSL certifikat.

Det er da ikke saerligt fedt at ha folks kreditkort detaljer liggende, kan man slippe for den 'byrde/ansvar'

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det at du mener du vil tage imod kortbetaling? Skal folk skrive deres kortinfo til dig og hvad så? Svarer du på det spørgsmål så tror jeg helt automatisk du får svar på dit spørgsmål :) (Beklager den flabede måde at gøre det på, men det er altså noget af det mere simple indenfor webshops, hvis ikke man har styr på det, skal man overveje hvad det er man egentlig vil)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Altsaa kommer til at saette betalingsgateway et dansk??

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt vil du ikke skulle bruge noget SSL eller den slags, det hele vil typisk foregå via en standard-betalingsgateway, fx Dibs, Epay eller Quickpay. Vi har skrevet lidt om det under sektionen "betalingersformer" på vores hjemmeside her: http://www.godetoner.dk/handelsbetingelser.html . Der kan læse lidt om hvad der sker med betalingskort oplysninger osv., og det er normalt således det foregår i en webshop.

Vi anvender Quickpay som betalingskort gateway, så du kan jo evt. tage et kig på dem www.quickpay.dk eller alternativt epay/quickpay. Paypal er også en mulighed, og der er sikkert flere :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

super! Takker

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der reelt sker er jo at de betaler til din betalingsgateway, eller rettere de betaler faktisk til Nets eksempelvis, derefter betaler NETS jo til dig. Sådan foregår det principielt, så du får ingen kortinfo leveres til dig, det går til betalingsgateway

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvad goer jeg saa hvis jeg skal lave offline betalinger??

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

Jamen hvad goer jeg saa hvis jeg skal lave offline betalinger??

Hvad mener du helt præcis?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

Jamen hvad goer jeg saa hvis jeg skal lave offline betalinger??

Så skal du have dig en kortterminal, se f.eks. her: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/terminaler/Pages/default.aspx  og så en indløsningsaftale med Nets/Teller.
Det lyder som om du ikke er så langt i processen og har mange spørgsmål, så du bør kontakte Nets som jeg lige har linket til. De vil kunne hjælpe dig og svare på alle dine spørgsmål, og såvidt jeg ved er det ganske gratis at få svar på alle spørgamålene. Så prøv at give dem et ring :)

Held og lykke med det ! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)