Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mange besøgende på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måder du kan få besøgende på din hjemmeside. For det første kan du oprette en facebookside, og lave reklamer på facebook(betalt reklame på facebook, som så bliver vist til en bestemt gruppe bruger - det kan du selv vælge hvilke personer opslaget skal vises til). Du kan også bruge Google Adwords til at reklamere med(også betale lidt for at Google laver annoncer). En tredje mulighed er at oprette blogge og finde nogle blogge, indenfor samme branche, hvor du kan være gæsteblogger - og måske også omvendt.

Det er også en god ide at du lærer om seo, du kan både søge lidt på google, men ellers findes der gode bøger om seo, der forklarer hvad det er og hvad man kan gøre for at lave god søgemaskineoptimering. Dette er en god langsigtet investering for at få besøgende på din hjemmeside, da seo handler om at komme højt op i googles søgeresultater.

Pernille

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Othine,

der er mange muligheder for at trække personer til din hjemmeside, men jeg går også ud fra, at det ikke kun er besøgende du vil have, men også kunder..? :)

Jeg gik ind på linket og kunne se, at det omhandler brude- og gallakjoler.

Her får du en liste og ideer til hvad du eventuelt kunne gøre.

- Seo optimering af din hjemmeside. Du kan finde meget angående seo på google. Dette punkt er ret stort og kan hjælpe dig til at få en masse organiske resultater via google. For eksempel ved at skrive unikke og relevante tekster, hvor du indrager de ord, som du mener folk vil bruge til at finde dig på google. Brug det eller de ord du gerne vil blive fundet på i dine overskrifter og titler på hjemmesiden. Den vigtigste er h1'erne. Derudover skal det siges, at der også er rigtig meget ift. strukter af det du formulerer. Samt link struktur. Her er der rigtig meget og lære og det kan måske være en fordel at få professionel hjælp.

- Links fra andre hjemmesider, blogge og relevante steder, hvor det fx omhandler galla- og brudekjoler. Dette er også en del af seo og linkbuilding.

- Google adwords er også en metode, men som du naturligvis betaler for. Her er der også meget at lære, men gode gamle "onkel google" har for det meste det svar du søger og kan sikkert også bidrage med noget du ikke vidste eller søgte, men som alligevel er meget nyttigt. Hvis du har en stor fortjeneste på dine produkter og rammer godt med de søgeord du betaler for, som i sidste ende skaffer kunder, så kan dette være en meget god løsning, hvis de søgeord du betaler for altså ikke overstiger den fortjeneste du har på kjolerne.

- Facebook er også en god metode - inviter dine venner, familie og bekendte til at synes godt om din side. Lav noget flot og inspirerende og få nogle følgere. Engager dem i det du laver og fx ved en ny gallakjole du er ved at sy eller designe. Jeg kunne forestille mig, at der er rigtig mange, som skal have en galla- eller brudekjole på et eller flere tidspunkter.

Søg evt. efter nogle grupper på facebook, hvor du mener at det du har at byde kunne være interessant for dem.

- Fysiske steder kunne også være en rigtig god mulighed. Hvert år bliver der sprøjtet masser af studenter ud af diverse gymnasier - de skal have galakjoler! Få lov til at hænge nogle posters eller del nogle flyers ud til dem og fortæl dem hvorfor det er så specielt og godt det du har. På posteren og flyeren har du selvfølgelig din hjemmesideadresse. Der er naturligvis mange andre steder end gymnasier. Der måske også mere at overveje, når man henvender sig der.

- Lav en youtube kanal, hvor du viser det du laver og sælger - giv gerne nogle tips eller råd og husk at linke til din hjemmeside - her kan du også trække nogle besøgende.

Der er massere af muligheder..

Held og lykke med det :)

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Othine

Gør som de siger og få startet på noget SEO. Det tager pokkers lang tid, men det er det hele værd. :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med om hvad der kan betale sig bedre. SEO eller adwords?

Evt starte med adwords og finde ud af hvad folk søger på og bagefter fortsætte med SEO ?

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager men det ligner at du bare har scannet dit visitkort ind og skåret det til via Paint.
Har faktisk nogle venner som godt kunne tænke sig sådan en service som din men de vil blankt afvise mit forslag hvis de går ind på siden.
Du bliver nødt til at bruge penge på en professionel fotograf til billederne på siden.
For det meste handler den slags om glamour, når kvinder vælger kjole. Og glamour er ikke hvad vi ser når vi åbner din side.
Husk det er kun ment af et godt hjerte at vi tager os tid til at kigge og besvare.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)