Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Manglende salg på webshop?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne takke alle for deres råd og anbefalinger :)
Arbejder løbende for forbedringer :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hini1976:
- blog og indhold. Hvis i gerne vil kommunikere med forældre er det en god ide at give dem noget gratis, Jeres Facebook bærer præg af: "Køb dit og dat".. I kan med fordele skabe en blog på Jeres shop, hvor i deler en masse god viden som forældre (måske førstegangs-forældre) ville elske. Facebook handler om dialog med kundegruppen og den tager ofte måneder at opbygge, men det betaler sig i det lange løb.

Hej hini1976

Hvis du kiggede lidt mere detaljeret kunne du se at jeg en del artikler om børn og sundhed...
Men da jeg ikke fik nogen reaktion (kommentar eller like) skiftede jeg strategi for at prøve noget andet :)

Mvh.

Childhoood.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Får simpelthen ikke nok af kritik... HmmConfusedStick out tongue 

Har fået skiftet design og vil gerne høre jeres meninger :)

Mange tak.

PS:

1. nye produkter næste uge

2. Cookies (har søgt om hjælp fra support)

3. Paypal på vej

4. Billederne (ARBEJDER STADIG MED AT FÅ DEM TILPASSET) Angry

Ellers ja :)

God Søndag

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvorfor skifte design ? Personligt synes jeg at du skal gaa tilbage til det første design. Det var langt bedre efter min mening.

I bunden af din side har du det der facebook f. Den skal du have linket sammen med din FB side naar man klikker paa den.

Du skriver at du har faaet en ekspert til at gaa dine tekster igennem ? Jeg tror at din ekspert skal gaa det igennem engang til.

Under din profil: "Vi har nogle professprofessionelle leverandør,"  ??

Din tekst under din profil er bare ikke god efter min mening. Den kan gøres meget bedre. Du kan finde gode tekstforfattere her paa amino uden at det koster dig en bondegaard.

Hvorfor bl.a. skrive at i er nyopstartet,  Maaske noget med "Childhoood åbnede i januar 2014..." i stedet for.

Lidt inspiration hvor jeg synes at det er mere "personligt"

http://www.smaahjerter.dk/om-os_5.html

http://www.buksetrolden.dk/shop/profile.html

http://www.smallfashion.com/da/om-os/

En kontakt formular paa din kontakt side vil ogsaa være godt at have.

Naar jeg køber / lægger et produkt i kurven sker der ikke rigtigt noget. Kurven kommer ikke frem, den gemmer sig oppe i højre hjørne. Kunne være godt med noget som dette her:

hvorfor staar der : © Copyright 2013 - e-butikken. Bygget til DanDomain Webshop 

skal det ikke være © Copyright 2013 - childhoood.dk  ?


Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kom til at ødelægge designet... ved at prøve at gøre det bedre.

Det var også en jeg fandt fra Amino...

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvordan går det egentlig med salget efter du fik en Nets aftale. Er der begyndt at komme nogle kunder, eller er salget stadigvæk nærmest 0?

Jeg håber du får/har fået rigtig godt fat.

Mvh Brian
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sevde

Teksterne lader desværre stadig meget tilbage at ønske. Jeg synes ikke dine produkttekster sælger varerne - og jeg synes stadig ikke din profiltekst spiller. Den går ud over det "humør" du efterlader dine kunder i, og det kan gå ud over dit salg. Der skal ikke bare rettes komma- og slåfejl, det er hele tonen, der skal rettes til.

Du har nogle rigtig fine produkter i din shop, men i dine tekster underspiller du dem - forklarer at der er flere på vej - i stedet for at sælge på eksklusiviteten i det, du har. Når du vil sælge dyre produkter, skal du ikke overlade teksterne til hvem som helst. Der skal ligge en målgruppeanalyse og også gerne noget indsigt i søgemaskineoptimering bag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Stadig ingen salg... Sad

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)