Halløjsa Childhoood :)
Det er en fin shop i har, her er mine ideer til et bedre salg:
- skab et overblik over produkt-kategorierne, jeg har vanskeligt ved at se hvilke produkter i tilbyder. I stedet for brandnavne, er jeg meget stor tilhænger af de rigtige ord som: overtræksbukser, nederdel, babytøj osv.
- blog og indhold. Hvis i gerne vil kommunikere med forældre er det en god ide at give dem noget gratis, Jeres Facebook bærer præg af: "Køb dit og dat".. I kan med fordele skabe en blog på Jeres shop, hvor i deler en masse god viden som forældre (måske førstegangs-forældre) ville elske. Facebook handler om dialog med kundegruppen og den tager ofte måneder at opbygge, men det betaler sig i det lange løb.
- Få flere produkter og mange varianter. Jeres målgruppe er nok ofte kvinderne, de vil gerne kunne vælge i mellem forskelligt.
- Giv det tid. En god tommelfingerregel er at en online shop, som Jeres der er i hård konkurrence med alt fra Bilka til Babysam, kan let tage et eller to år at køre op. Derfor er det så vigtigt at i får skabt en værdibaseret dialog med målgruppen.
- PS. Dankort osv. er ligegyldigt om et par år. Når mobil betaling er muligt for alle, skal du have det :)
God vind,
Martin