Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg overvejer at starte en webshop. Søger en hosted løsning. Har set på ScanNet, Wannafind og Damdomain. Er der nogen der har erfaring med de tre, eller evt en hel anden udbyder?

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

det skal siges jeg ikke har erfaringer med hosted løsninger.

Jeg har hørt godt om wannafind og mener at det er bygget op omkring magento, så er man ikke helt galt på den :)

Held og lykke

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Thostrup:

Jeg har hørt godt om wannafind og mener at det er bygget op omkring magento, så er man ikke helt galt på den :)

Nu er det et år siden jeg sidst så backend af en Wannafind-shop, men dengang var den i hvert fald ikke opbygget omkring Magento. Det er vores løsning på www.smartstartshop.dk til gengæld.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Eventa kan du få en super fleksibel og yderst skalerbar webshop. Sig endeligt til hvis du skal have et godt tilbud på shoppen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)
Jeg vil meget gerne have lov at bidrage med Danhost's webshop løsning.

Set i forhold til alt det du får af funktionalitet er den meget billigere end de to du selv nævner.
Du kan se webshoppens fulde funktionsliste her

Prisen er kun 299 kr/md inkl. betalingsgateway, hosting og alt det der står anført på listen.

Hilsen Kathrine Svendsen
Danhost ApS 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søgte info fra folk som Har gode erfaringer med en hosted webshop. Jeg får kun tilbud fra shop- udbydere, der alle siger at deres løsning er den bedste 😔

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søg herinde på shopify :) har ikke selv erfaring med den platform men det er der en del herinde der har og vil vove den påstand at det er en af de bedste hvis ikke dén bedste hosted løsning på markedet. Shoporama og Shopsy er også lovende

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg prøver at spørge på en anden måde:

Vil gerne høre om BRUGERNES erfaringer med hostede webshops.  Jeg er IKKE interesseret i tilbud fra leverandører der siger at deres løsning er den bedste.

Er det ikke muligt at få seriøse svar?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med OpenCart og det spiller rigtig godt. Simpel, nem at lære og hurtig webshop der virkelig kan trække. Der er sikkert andre der har lignende gode erfaring med "konkurrerende" webshop platformen.

Jeg har dog valgt en anden løsning slags hosted løsning. Jeg har købt mig plads virtuel server hos digitalocean (Advarsel: referral link og du sparer lidt ved at benytte mit link) for meget små penge.  Du kan nemt opgradere hvis behovet opstår.

Grunden til virtuel server er at  jeg hele tiden stødte på problemer med webserver-/PHP-/ etc - versioner, forsinkede sikkerhedsopdatering hos webserver udbydere og alskens problemer.  Så var det nemmere at holde styr på sin egen server og til samme eller lavere pris end webhotel udbydere. For mig er dette den absolutte ideelle løsning men det kræver at man kan sine Unix kommandoer evt Windows hvis man mere er til det.

Håber det er brugbart.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)