Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Adwords og Facebook ads!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har før brugt Adwords for nogle år tilbage. Jeg husker, at jeg havde mulighed for at sætte en start og en slut dato for en kampagne. Men jeg kan simpelthen ikke finde det denne gang. Jeg kan sætte mit daglige budget, men det er også det eneste.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig med dette!

I samme omgang har jeg for første gang prøvet at sætte en Facebook ad op. Det er gået rimeligt nemt, men jeg har et spørgsmål omkring deres krav for betaling.
Jeg har gjort brug af deres Cost-Per-Action (også kaldet "website conversions"). Det passer perfekt til min side og som jeg har forstået det korrekt, så bliver jeg kun opkrævet, når brugeren har gennemført den action, som jeg bestemt. Dog har jeg nu kørt mine ads i en lille time og mit total spend er allerede på $0.2 men ingen konverteringer er sket. Hvorfor bliver jeg opkrævet, når der ikke er sket nogen konverteringer?

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Mvh
Casper 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt ud af det med Adwords og hvordan man sætter en start og en slutdato. :)

Jeg har dog ikke fundet ud af noget angående Facebook reklamen..

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får kørt mig en lille monolog her.
Jeg har fundet svaret på mit Facebook spørgsmål.

Selvom man opsætter en CPA, så bliver man stadig opkrævet for hvert 1000 visning. Eller "impression".
Dette synes jeg godt, de kunne have gjort lidt mere tydeligt, men man lærer jo altid noget.

//Casper 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)