Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glæden ved at sende den første faktura!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har haft et nyt projekt i gang siden 1. juni, og d. 1. oktober begyndte jeg at lukke aftaler med de forhandlere jeg har haft på prøve. I dag sendte jeg min første faktura på mit nye projekt - fantastisk følelse!

Mit projekt hedder www.DanishWineForum.dk og er et sted hvor den almindelig vin-drikkende-Dansker kan finde tilbud på vin fra mange forskellige forhandlere.

Forhandlerne betaler for at få deres tilbud på min side - altså betaler de for at få omtalt og anbefalet deres tilbud overfor minelæsere.

Det er blevet taget rigtig godt i mod, så forventningerne er store :-)

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke. Den første faktura er altid noget helt specielt.

Jeg er sikker på, at der kommer flere af slagsen igennem din hjemmeside.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Fin side - bare en lille fodnote - anmeldelser staves ikke med an(d)meldelser :)

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Daniel,

jeg kan dog finde en større glæde. Modtagelsen af betalingen for den første faktura.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt, man skal huske at fejre de små succes'er undervejs. Første faktura er en af dem, så tillykke med det :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejd hen mod, at du kan få råd til dig eget konto. Har hørt, at når man når til den fase, at man tjener nok til, at kunne have et kontor ude i byen og sidder der hver dag, så begynder man for alvor, at sparke røv og opnår resultater. Men super godt gået.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller lej et billigt kontor i et iværksætterhus. Der er ikke noget bedre end sparing imellem menesker som står i samme situation. Det hjælper med at holde fokus :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)