Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR-nr på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino,

Nu vil jeg lige høre.

Når man skal skrive CVR-nr på hjemmeside, er der så en forkert måde at gøre det? Eller er det op til hvad men selv vil?

Grunden til jeg spørger er fordi vi diskutere lidt her om hvad der er rigtigt og forkert.
De synes at 1111 1111 kan bruges, men er det ikke kun til nr. det bruges?

Håber i forstår mit spørgsmål :) 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke rigtig der findes en rigtig og forkert måde. Det er vel talkombinationen der afgør, hvorvidt det er brugervenligt at splitte nummeret op. Jeg oplever ikke rigtig, at folk gør det anderledes end "11111111" eller "11 11 11 11".. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt: Det er uden betydning, som du skriver dit CVR-nr. i formatet XX XX XX XX, XXX XXXX eller XXXXXXXX. Så længe det er tydeligt, at det er dit CVR-nr. der er tale om.

Du kan dog vælge, at lægge dig op ad den måde, som CVR-registret skriver sit CVR-nr. på nederst på siden: XXXXXXXX.

Hvis dit CVR-nr. ligner og/eller er et regulært telefonnummer, som en anden har i brug, vil jeg synes, at det er god stil, at understrege, at der ikke er tale om et telefonnummer, så folk ikke forveksler dit CVR-nr. med et telefonnummer og ringer en sagesløs op.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

På ordklar har jeg gjort det let for se mit CVR-NR, derfor har jeg bare skrevet det ud i et, "11111111", jeg ser ingen uden til at lave stop mv. (Det er bare min personlig mening!)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)