Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Skriver til jer, da jeg personligt selv hader bogføring

Jeg synes det er noget som er fu***** kedeligt

Jeg kan somsådan godt finde ud af det, dog tænker jeg umiddelbart at der burde findes et par programmer, som burde kunne klare opgaven hurtigere og nemmere?

Er der nogle herinde som kan komme med nogle eksempler, på gratis bogføringsprogrammer eller nogle som ikke koster det helt store, som man kan anvende i sin virksomhed?

Mvh.

Ivan 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dinero.dk gratis - men som alle andre bogføringsprogrammer så kan det bogføre det forkert hvis du ikke kan alle regler - uanset det meste bliver OK

Løsningen er at finde en ekstern bogholder der kan bogføre via skyen og adgang til dit program så er du fri for det fuxxxx kedelige helt enkelt. Det kan sikkert klares for noget omkring 500 kr om måneden hvis du er ny med forholdsvis få billag og du vil dermed normalt slippe for røde øre, hvis skat går på dig. Røde øre er fuxxxx grimme Big Smile (og nej jeg reklamerer ikke for jeg gør ikke den slags - så ren anbefaling)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt f**** klart selv bogføre et stykke tid og så lade en bogholder eller revisor se på årsregnskabet, når den tid kommer. Prøv evt. at google 'bogføringsprogrammer' og se på nogle stykker. Tag evt. et par prøve-versioner og vælg den, der har bedst 'look-and-feel'. Hvis du ikke har det helt store komplicerede firma, kan programmerne nogenlunde det samme og er nogenlunde lige nemme at bruge. Hvis det skal være gratis, er Dinero efter min mening markedets bedste - og jeg får heller ikke provisioner (hvilket så heller ikke ville give så meget her :-)) God f***** vind!

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Opsaetning.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anvender selv Billys Billing. Det har en gratis prøve version. Det bliver simpelthen ikke nemmere at bogfører! Det er kogt ned til et minimum med virkelige skarpe kontoplaner og funktioner som skære det ud i pap.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:

Hej Amino!

Skriver til jer, da jeg personligt selv hader bogføring

Jeg synes det er noget som er fu***** kedeligt

Jeg kan somsådan godt finde ud af det, dog tænker jeg umiddelbart at der burde findes et par programmer, som burde kunne klare opgaven hurtigere og nemmere?

Er der nogle herinde som kan komme med nogle eksempler, på gratis bogføringsprogrammer eller nogle som ikke koster det helt store, som man kan anvende i sin virksomhed?

Mvh.

Ivan 

Hej Ivan.

Prøv at tjekke Dinero Crowd - den hjælper dig meget med at bogføre:

">

Hvis du er i tvivl om Dinero er noget for dig, ville jeg tjekke denne kom igang video :)

https://dinero.dk/support/kom-godt-igang-med-dinero/

Lad mig høre om du har flere spørgsmål.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på Start-Base 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange programmer der kan hjælpe dig med bogføring. Se evt. iZap

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen!!!

Jeg har kigget på de forskellige programmer, og jeg er kommet skridtet videre Smile

Jeg siger tak herfra.

Mvh 

Ivan Buchwald

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:

Tusind tak alle sammen!!!

Jeg har kigget på de forskellige programmer, og jeg er kommet skridtet videre Smile

Jeg siger tak herfra.

Mvh 

Ivan Buchwald

Hej Ivan.

Må man være så fræk at spørge - hvad du valgte ? :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Ja det kan du tro du må Stick out tongue

Jeg har valgt at anvende dinero, idet der findes mange erfarende bruger, hvilket er godt for mig

Så jeg på den måde kan spørge andre bruger til hjælp. 

Derudover er det også det program som jeg umiddelbart finder mest brugervenligt. 

Håber det gav svar, på dit spørgsmål.

Mvh.

Ivan 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)