Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af boligvarer til opstart af ny webshop i England

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er bosat i England, London, hvor jeg flyttede over for små to måneder siden.

Jeg er ved at planlægge opstart af en ny (og min første) webshop med salg af varer til boligen - eksempelvis køkkenudstyr, skåle, vaser, puder, dyner, billeder, stearinlys osv. Det er strategien, at det skal være varer i en lavere priskategori, dog med en vis kvalitet. 

Jeg har sporadisk søgt efter varer og leverandørergoogle, men at finde frem til selve leverandøren kan virke uoverskueligt. Har været inde på Alibaba.com og her er der jo masser af varer. MEN det kan være svært at vurdere hvor pålidelige leverandørerne er, og ofte er der jo et ordre minimum, eksempelvis køb af minimum 1000 håndklæder. 

Er der nogle der har erfaringer med hvor og hvordan man kan finde leverandører inden for de nævnte produktkategorier?
Og har I nogle forslag til at imødekomme problematikken om de høje minimumsordre og hvordan jeg kan angribe det så jeg kan købe mindre ind? Gode råd til hvordan jeg kan arbejde mere målrettet med at finde leverandører modtages med kyshånd.  

Hilsen
Jacob, London 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har et forslag til et muligt samarbejde. Smid mig gerne en mail på:

briangranberg [snabel_A] gmail.com

Ser frem til at høre fra dig.

Dbh

Brian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med reto mærket SMEG hårdvidevare?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny!

Mange tak for input. Hårde hvidevarer er dog ikke tænkt som en del af konceptet til at starte med, da fokus primært er varer der ikke koster så meget, som eksempelvis et køleskab fra SMEG. Men på sigt kunne det være en spændende mulighed at overveje :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, 

Tak. Jeg sender en mail til dig i løbet af den næste time. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob FN:

Hej Danny!

Mange tak for input. Hårde hvidevarer er dog ikke tænkt som en del af konceptet til at starte med, da fokus primært er varer der ikke koster så meget, som eksempelvis et køleskab fra SMEG. Men på sigt kunne det være en spændende mulighed at overveje :)



Du kan prøve at kigge på det.
Jeg kan i hvert fald søger for at det bliver nemt for dig at komme igang med det.
Jeg kan søger for at det bliver dropshipping hvis det er :)
Men sig endelig til.
Skal du enlig kun sælge i England, eller hvordan hænger det sammen?
Mvh.
Danny 
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@Danny Christensen

Hej igen

Det lyder som et godt tilbud. Vi skal til at se nærmere på produktsammensætning og hvordan webshoppen generelt skal fremstå. Så hvis vi ser muligheder i salg af SMEG produkterne, så vil jeg meget gerne vende tilbage. 

I forhold til markederne, så er udgangspunktet at sælge på det engelske marked og evt. det danske marked. Dette fordi vi er bosat i England og ser England som et spændende marked. På sigt er det målet at sælge i flere lande. 

Jacob

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det er bare i orden :)

Du siger bare til, hvis vi skal snakke lidt mere om det.
Vi har et lagerhotel i Flensborg, hvor vi sidder til dagligt, med mange forskellige ting.
Her i blandt noget lagerhotel/lageropbevaring, pick'n pack osv.  

Mvh.
Danny 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)