Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero for andelsboligforeninger

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har sendt dig ne pb.

Mvh Maria

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Idet jeg kan se du er kasserer for en andelsboligforening, tilmed en erfaren af slagsen, skal venligst forespørges om jeg må rette henvendelse til dig om konkret projekt, idet vi præcis mangler nogle "testpersoner" som dig?

Kjeppe

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeppe:
idet vi præcis mangler nogle "testpersoner" som dig?

Troede du snart havde testpersoner nok.

Men ellers dårlig ide og kappe trådstarters oplæg No Svar: Svar: Dinero for andelsboligforeninger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg er også skeptisk, Ib. Det virker som en person, der skyder med spredehagl med et uspecificeret "projekt", og ikke forholder sig til mit oplæg. Jeg har svaret ham i PB med samme holdning.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, måske skal jeg ikke vente svar i Amino fra Dinero-folk? Jeg skrev ellers spørgsmålet på baggrund af Thorborgs reklame for Dinero her i debatten.

 

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener den har været besvaret tidligere med et NEJ. Dinero er bygget som det er med kontoplan til mindre selvstændige og selskaber - og de laver ikke specielle kontoplaner til andelsboliger, lønsumsvirksomheder - ja jeg mener heller ikke til ikke momsregistrerede. Det er efter keep it simple princippet at de udvikler programmet .- Men jeg har jo intet med dem at gøre, så jeg svarer bare ud fra helt tilsvarende spørgsmål tidl.

At lave en ny kontopland efter de krav du ønsker thomas, det klarer du på langt under en halv time

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det er vist et rent automatsvar, du giver der. Det hjælper i hvert fald ikke. Der er mange, der har gæt og alternative forslag. Jeg havde håbet på kvalificeret respons fra Dinero ;-)

Og nej, det handler ikke bare om at sætte sig ned og lave en ny kontoplan i Dinero. Du kan læse mere om, hvorfor det ikke er muligt her: https://dinero.dk/support/kontoplan/

 

Men det fremgår også af mit oprindelige oplæg.

Ib har nok fat i noget af det rigtige.

Mvh Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Nissen:
Det er vist et rent automatsvar, du giver der. Det hjælper i hvert fald ikke
det er jeg ked af - men der er intet auto over det - det er ud fra at ha læst masser af svar fra Dinero på helt tilsvarnede ønsker og hver gang et klart NEJ. Ellers er det jo bare at du skriver til support@dinero.dk og ser om du får et andet svar

Ærgerligt hvis kravene er sådan, at du ikke bare kan lave en masse nye konti med de numre der passer jer og moms der passer jer, og så bare lade være med at bruge de eksterende - de nye bliver vist blå farvede så det er let at se at alt det sorte bare er gammel standard. Hvis andelsbolig reglerne forhindre det at der er ubrugte konti ind imellem - ja så duer det jo ikke

Bare ment som lille råd. ellers er der jo mange programmer du kan lave helt ny plan i og slette alle bestående konti - men det koster så bare lidt som du givet ved.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Beklager du ikke har fået svar direkte fra Dinero endnu. Vi svarer naturligvis alle henvendelser, der kommer i support@dinero.dk og Dinerogruppen på Amino. Derudover bestræber vi os på at følge med i debatten generelt på Amino, hvis der optræder nogle spørgsmål om Dinero som ikke er besvaret :-)

Hvad angår regnskabsskabelon til andelsboligforeninger er det som tidligere nævnt i tråden ikke muligt at overskrive den eksisterende skabelon. Grunden hertil er den at hele den automatiske bogføringshjælp samtidig ville forsvinde, hvilket er en kæmpe hjælp for nogle af de mindre regnskabskyndige, hvilket omfatter størstedelen af vores brugergruppe.

Du kan til gengæld som, John Hannover rigtigt foreslår, oprette flere nye konti som, du kan anvende i dit regnsskab til andelsboligforeningen. Det er måske ikke den ideelle løsning, men den Dinero kan tilbyde på nuværende tidspunkt. Jeg kan godt se at det på den lange bane ville være en god ide at lave en kontoskabelon tilpasset specifikt til andelsboligforeninger, men det må dog vente lidt, da vi i øjeblikket har opprioriteret en masse andre smarte features, som gør Dinero bedre :-)

Bedste hilsener 

Jonas

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)