Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til indlæsning af sikkerhedskopi til summasumarum vers. 4

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har købt ny computer og skal genindstallere summasumarum vers. 4

I den forbindelse skal vi indlæse sikkerhedskopien som er gemt på en USB stick (har mange versioner) og programmet kan ikke læse / finde sikkerhedskopierne. Alle filerne som vi godt kan se på USB-sticken via "denne computer" har alle ".bck" eller ".id" filtyper.

Når vi starter Summasumarum er den 3. knap "indlæs sikkerhedskopi" og når vi trykker på "gennemse" og skal vælge filtype leder den efter systemsikkerhedsfil. Er det den samme type fil som sikkerhedsfilerne?

Kan nogle hjælpe os med at få programmet til at virke og læse gamle sikkerhedskopier.

 

MVH

Lene Thorsager

Unik Kids

 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har version 3, men det virker nok på samme måde. Jeg havde samme problem, som jeg løste ved at tage en sikkerhedskopi og se, hvor jeg kunne lægge den. Herefter kopierede jeg mine egne ind det samme sted og med de samme navne, summa,bck og summa,id i vers. 3. Prøv at se, om det hjælper.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

summa,bck og summa,id 

Vrøvl: summa.bck og summa.id

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved hvor sikkerhedfilerne ligger, og de hedder firmanavn dato.bck og firmanavn dato.ID. Men jeg kan ikke vælge dem, når jeg vælger funktionen "Indlæs systemsikkerhedkop". Mappen hvor de ligger i ser helt tom ud når jeg vælger den.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er løst, for en gang skyld så var det min mand der ikke kunne løse problemet (og i første omgang skrev fra min profil), nu kom jeg selv til computeren, og da jeg valgte "indlæs sikkerhedskopi" i stedet for "system sikkerhedskopi" så virkede det.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Women rules!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

Women rules!

 

CoolYes

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

*women rule

Det er f.eks. ikke alle mænd, der har styr på, at engelsk 's' kun sættes på i 3. person, ental. Øv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

næste gang du skal flytte summa - så tag lige netop system sikkerhedskopi og ikke bare sikkerhedskopi

Årsagen er, at sikkerhedskopi dels kun tager det firma man står i som kopi (hvis man har flere) og heller ikke tager ex faktura design og andet med over

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

næste gang du skal flytte summa - så tag lige netop system sikkerhedskopi og ikke bare sikkerhedskopi

Årsagen er, at sikkerhedskopi dels kun tager det firma man står i som kopi (hvis man har flere) og heller ikke tager ex faktura design og andet med over

vh John H

 

Tak for tippet. Problemet var at det ikke var en planlagt flytning, men pga computernedbrud, så jeg har ikke adgang til at lave yderligere sikkerhedskopier end dem jeg løbende laver. Må hellere få lavet en system sikkerhedskopi også.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)