Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet behandlet lovligt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gustav Gade:

Fru Hartmann:

CasualMonkey:
Jeg har ikke været dernede i klubregi. Kun som privat derfor har klubben ikke noget at gøre med det.

Hvor har han så oplysninger om klubben fra?

Hej Hartmann, 

Det kan jeg ikke fortælle dig, da jeg ikke ved det. Jeg vil skyde på han blot har brugt Google. Han kender jo min adresse og derfra er det ikke svært at finde den nærmeste cykelklub :) 

Ihh hvor smart at bruge to forskellige profiler her.....

Uanset hvad, så må du jo selv have fortalt noget om medlemsskab af en cykelklub.

Betal og se at komme videre.

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Gustav Gade:

Fru Hartmann:

CasualMonkey:
Jeg har ikke været dernede i klubregi. Kun som privat derfor har klubben ikke noget at gøre med det.

Hvor har han så oplysninger om klubben fra?

Det kan jeg ikke fortælle dig, da jeg ikke ved det. Jeg vil skyde på han blot har brugt Google. Han kender jo min adresse og derfra er det ikke svært at finde den nærmeste cykelklub :) 

Du skal da være glad for, at han er så tålmodig og gør det den vej, fremfor bare at stævne dig, og dermed påføre dig en masse ekstra omkostninger og dertilhørende dårlig omtale... 

Du må da evt kunne låne pengene af dine forældre eller nogle venner, indtil du får løn, så sagen kan blive lukket asap. Det må du da også selv have en interesse i...

Helt sikkert. Hele grundideen var nu også bare at modtage en rykker på et par hundrede kr, og så var den "hurdle" ovre :) 

Udlejeren er betalt så sagen er principielt afsluttet. Jeg undrede mig blot over hans metoder. 

mvh 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er da enig. Du tilkendegiver endda, at du vil betale. Det er ufint at videregive den slags oplysninger til uvedkommende. Det er godt, at sagen er afsluttet.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Ihh hvor smart at bruge to forskellige profiler her.....

Blot som sidebemærkning, så er det helt i orden ifølge Aminos retningslinjer:

Flere profiler er ok
Det er helt i orden at have flere profiler, så længe man opfører sig ordentligt. Det vil sige, at man ikke må lade profilerne "snakke med hinanden", man må ikke manipulere andre brugere, eller på anden måde lave ballade. 

Husk, at moderatorerne kan se den ip-adresse, du skriver fra, og hvis du laver flere profiler og laver grimme ting, så kan du risikere at bliver afsløret, og det kan nemt blive pinligt..

Men har du spørgsmål til, hvordan man fyrer en medarbejder, eller har du et spørgsmål, du synes er lidt pinligt, så opret du bare en ny profil til det formål.

http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

godt den er løst og uanset lovligt eller ej - Man må jo nok forstå at en i udlandet kan blive lidt desperat og bruge hvad han mener han kan bruge - men ufint.

Underligt, at ikke cykeludlejere giver en forsikring med i prisen i øvrigt - det må da ofte kunne ske at en cykel bliver stålet under udlejning. Nå det er jo en anden sag - men jeg vil da huske at spørge om det når jeg næste gang lejer cykel (hvad jeg sagtens kan finde på under rejser fordi det er så let at komme til restauranter og retur til hotel - uden at tænke over et par glas vin)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil:
Blot som sidebemærkning, så er det helt i orden ifølge Aminos retningslinjer:

Fint nok, men at bruge begge i samme tråd er da ikke smart.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)