Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en selvstændig ejendomsmægler til information om jobbet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har fået til opgave i skolen at finde ud af hvordan min dagligdag skal se ud i fremtiden. Jeg ønsker personligt at arbejde med formidling og salg, hvilket jeg også gør i dag som telefonsælger. Forskellen skal bare være at jeg skaber værdi og at de kunder jeg arbejder med er interreseret fra start så det ikke er kold kanvas som i dag, hvor jeg er en plage for mange. Derudover ønsker jeg at der er nogle udviklingsmuligheder og at man kan starte sin egen virksomhed når man har erfaring nok. Umiddelbart vil jeg tro at en ejendomsmæglers hverdag er lidt sådan her. Jeg har også nogle flere ønsker men det var bare sådan helt overordnet. 

Men jeg vil høre om der sidder en ejendomsmægler derude som har været i branchen i mange år og senere er gået hen og startet sit eget? Hvis der er det ville det være super fedt hvis du ville svare på disse spørgsmål, hvis du ikke er selvstændig så ignorer spørgsmål 6-8

1. Hvordan blev du ejendomsmægler?

2. Hvad var dine forventninger til jobbet, og blev disse opfyldt?

3. Hvad motiverer dig i jobbet? 

4. Beskriv en helt almindelig arbejdsdag

5. Nævn nogle ting du godt ville have vidst inden du blev ejendomsmægler, eksempler - at lønnen var lavere end forventet, stresset dagligdag, ubalance mellem fritid og arbejde.

6. Hvorfor valgte du at blive selvstændig?

7. Hvad synes du er det fede ved at være selvstændig frem for at være ansat? (se bort fra indkomsten, medmindre det var den eneste årsag til at du valgte det)

8. Hvad kræver det at bliver at starte sin egen virksomhed i denne branche?

Jeg ved det er mange spørgsmål og meget at bede om men jeg håber der er nogen der har lidt tid til overs, men hvis du ikke vil svare på nogle spørgsmålene må du meget gerne bare fortælle lidt om din dagligdag på jobbet.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail jeg kan sende mine svar til?

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
oskaripsen@yahoo.dk

Mange tak :-)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om du bare ikke har haft tid til at sende det eller om man ikke får en notifikation hvis jeg ikke citere dit svar :)

Men for en sikkerheds skyld, her er min mail - oskaripsen@yahoo.dk

Mvh
Oskar
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)