Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine/database på egen hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa drenge og piger

Jeg har brug for jeres hjælp, Står og skal lave mig en søgemaskine, en meget simple en og dog alligevel ikke. 

Jeg ville lave mig en lille database eller ligne på min hjemmeside. Alt på hjemmesiden skal kun være en forside med et søgefelt og en knap med søg, Jeg skal kunne lave min en database hvor jeg ligger navn ind i og skriver en tekst til den, Når jeg så søger på min forside efter et navn kommer tekst frem, Ville dog sige at den skal kunne indholde mere end 50.000 navn. men tekst til navn er meget kort.. 

Men jeg har ingen ide hvor jeg skal start eller stoppe, nogle der har et par programmer,? eller et par god råd?

Håber der er en der kan hjælpe, ville jeg sætte meget stor pris på :)

Rso

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave det der med én tabel i en mySQL database, skal du bruge det online eller kan du eventuelt lave det med SQLite hvis det bare er til lokalt brug.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rso.

Jeg kan godt bygge sådan et system til dig . Smid mig en pb hvis det har nogen interesse.

Michael

 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også lave en google custom søgefelt hvor der kun bliver vist resultater fra din hjemmeside ved søgning. Du kan også gøre så resultaterne bliver vist på din hjemmeside som om de kommer fra dig. Du kan style den og tilpasse den.

Så lige i dit tilfælde vil jeg mene det er den bedste løsning, og så er det gratis.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bygge det i Micorosoft Office Access, hvis du har det i din office pakke.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet denne video

">Om at lave en søgemaskine med google cse og indsætte den på sit wordpress-site

Håber at det er det du leder efter.

Held og lykke med det:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon 

Jeg bygger min hjemmeside på en hjemmeside hvor man laver færdig sider hurtig hedder mono, efter jeg kan forstår har jeg ikke angang til MySQL. kun noget php. html osv osv. den skal være online =D

men tak for svar 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg sætter rigtig stor pris på du tilbyder din hjælp :) jeg prøver lige selv og se om jeg kan! =D ellers lære jeg det jo aldre 

eller kan det måske være der kommer en pb til dig hehe 

Men takker mange gang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Terp-Hansen Du er utrolige 2 min video og det er lavet :) har jeg virklige haft så meget hovedpine over noget som ser sååå nemt ud :)

må jeg da lige prøve =d jeg takker rigtig mange gange for videoen ;)

Michael R. Gertz har desværre ikke office pakke. men kunne være jeg måske skulle købe den så jeg kan rediger offline =D  

kasohost det er betaling programmer ikke?  

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)