Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis el. billig internet shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

Jeg skal starte en lille internetshop, hvor der skal sælges 8-10 produkter i første omgang. Det drejer sig om eget design i en niche. Tegninger og ideer til de første 8-10 varenumre er på plads, og vinteren skal bruges til produktion af udstillingsmodeller og lidt lager, hvorefter salget helst skulle være klar til foråret.

 

Det er i første omgang hobby, og den primære del af kostprisen er tid. Varerne skal sælges via internet, og jeg ønsker en nem og brugervenlig side, som enten er helt gratis eller meget billig.

 

Hvad kan i anbefale

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Trendsales, DBA og Gul og Gratis kunne være en måde at teste markedet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på webshop open source i Google. Og når du så har fundet ud af at Prestashop er det eneste rigtige. Så går du bare igang med at lære det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Michael. Du har forstået mit spørgsmål.

Jeg har prøvet det og tænkte, at Prestashop er lidt besværligt for en amatør som mig og håbede derfor, at der fandtes noget simplere.

Men mange tak. Jeg tager arbejdshandsken på og går i gang.

mvh

Allan

Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg behøver ikke teste markedet. Jeg ved at det findes, da jeg allerede sælger en del uden at have gjort andet end mund-til-mund.

Så det er blot en hjemmeside til at øge salget jeg har brug for.

Men ellers tak for dit bidrag.

mvh

Allan

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Fra  3GZ - www.3gz.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan

Jeg driver www.valueline.dk og har et tilbud til dig.

Hvilke produkter er det du skal sælge?

Hvis ikke det er konkurrende produkter vil du kunne sælge dine varer igennem min webshop.

Skriv hvis vi skal tale videre om det.


Mvh
Michael
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Mikkelsen:
Jeg har prøvet det og tænkte, at Prestashop er lidt besværligt for en amatør som mig og håbede derfor, at der fandtes noget simplere.

Du kan evt. også prøve WooCommerce til Wordpress. Især når du ikke har flere produkter, burde det ikke være det store problem. Ellers findes der også webshops som er lettere at arbejde med som Shopify, eller det danske ShopOrama. Men når du efterspørger noget billigt, ville jeg nok kigge på WooCommerce. Jeg har skrevet en dansk guide til WooCommerce her, hvor jeg går helt i dybden med de forskellige ting. Min idé er, at den skal forstås af alle, så det er måske ret oplagt for dig. Du er i hvert fald mere end velkommen til tjekke guiden ud eller skrive til mig.

Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for Jeres input.

 

Jeg har kastet mig over Prestashop og giver det en chance.

 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Nogle gange kan det være bedre i købe lidt hjælp, på ukendte områder - og derved få mere tid til at gøre noget mere ved det man i forvejen er god til.

Prestashop er et super program, og der sidder mange der ude som kan sætte den op for dig til billige penge.

Held og lykke med projektet

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)