Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker løbende fra Kina. Hvad er nemmest/hurtigst?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal modtage pakker løbende fra kina og vil derfor høre om i kender til nogen muligheder for at få fragtet det til Danmark? Evt ala ShopUSA? 

Kan sagtens afhente i feks københavn så det ikke skal leveres til døren.

Mvh

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke produkter er der tale om? DHL koster ikke så meget i Kina og går drøn hurtigt

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om noget så simpelt som tøj :) men hvordan foregår det så? skal jeg bede leverandøren om at sende via DHL eller kan jeg få tøjet sendt til et sted i kina (ligesom shopUSA feks) og så sørger de for resten?

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS gør det også ret godt og billigt. Du opretter en konto hos dem, laver returlabels (Som at du har varer i Kina der skal retur til dig), og så får du din leverandør til at tage fat på det lokale UPS kontor. UPS kan også vejlede dig og din leverandør. Alt efter hvilken løsning man vælger hos dem, kan pakkerne være i DK inden for 2-3 hverdage. UPS kan også klare indfortoldningen. 

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. Det lyder som en fornuftig løsning men planen er at jeg skal købe tøj fra flere forskellige leverandører i asian og tænker at det bliver et kæmpe arbejde hvis jeg skal lave retursedler for hver enkelt hver gang jeg bestiller? Eller er jeg helt forkert på den?

Mvh Kevin

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke forkert på den. Det kan sikkert sættes op på anden vis også. Tjek evt. med UPS, det kan være at de har en god løsning. 

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Bylderup Bov, Sønderjylland
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Matronics.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at ofte har fabrikkerne adgang til en bedre rabat hos Ups, FedEx DHL end man selv kan få herhjemme og så kan fabrikken sende så snart det er klar. Men det er også et spørgsmål om hvilke mængder du bestiller og hvor hurtigt du skal bruge dine ting. At kombinere forsendelserne kan måske blive en udfordring med fortoldninger osv og tit bliver tingene forsinket på fabrikkerne og så forsinker det de andre ting 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:
løbende fra kina

 At få dem løbende helt fra Kina er nok ikke så hurtigt. Hahaha! Kunne ikke lade være.

Fra Bylderup Bov, Sønderjylland
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Matronics.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være det økologiske alternativ til skib :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at få dem sendt til Tyskland?

Det er noget med at man kan med fordele sende varer til Tyskland billigere i stedet for. Kan ikke huske helt, hvordan det hænger sammen, men det kan man da undersøge.

Vi har et lager i Flensborg (Harreslee), hvor vi enlig godt kunne modtage dem og sende dem videre til det rette sted i DK hvis det er. Men jeg ved ikke om det kan betale sig.
Vi har i forvejen noget lagerhotel på vores lager, hvor vi pakke ordre, udlevere varer og modtager varer til videresendelse mm. for kunder.
Men sig til hvis det er noget vi skal undersøge, eller om der er andet du evt. kunne bruge os til :)

Mvh.
Danny 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)