Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - hvordan konverterer vi bedre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi prøver hele tiden at blive bedre på http://drinkwell.dk/ naturligvis.

Besøgstallet stiger hver dag, men vi vil gerne blive bedre til at konvertere.

Nogen med nogle gode råd til noget vi kan gøre bedre på shoppen?

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen?
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret flot og gennemført hjemmeside!

Dog fandt jeg 4 punkter som gav anledning til spørgsmål :)

1: Få hastighedsoptimeret jeres webshop, jeg fik en fornemmelse af at den kørte ret tungt/langsomt, og da jeg testede den op imod google pagespeed scorer i også kun 52/100 på både computer og mobil.

2: I konverterer garanteret tæt på 0 fra mobil enheder? Jeres mobilversion af hjemmesiden er helt i rotterne, jeres store billeder fra forsiden flyver rundt i mobil browser uden nogen sammenhæng. Så der er jeres afvisnings procent garanteret enorm.

3: Dette er måske blot en præference, men den font i har valgt til jeres "sliders/billeder" på forsiden, gør mig intet godt. Istedet for at det springer mig i hovedet hvilket budskab i vil ud med. Sidder jeg istedet og tænker over hvor mærkelig en font det egentlig er, og at jeg aldrig har set en lignende brugt på nettet :)  

4: Skjul "fakturerings" punktet ved check ud! Det er måske 1 ud af 100 kunder der bruger denne funktion, men på jeres checkud side bliver man mødt af 20 punkter der kan/skal skrives i, og ved at fjerne fakturerings adressen, har i halveret dette :)

Håber du kan bruge nogle af disse ting, er ret sikker på at især punkt 1-2-4 vil kunne ses på konverteringen :) 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Et forslag kunne være at optimere siden lidt.

Jeg besøgte lige linket nu og siden loaded på 5,09 sekunder hvilket jeg personligt synes er længe.

Jeg kan se at I bruger xcache men overvej også for eksempel Autoptimize.

Når jeg er inde på en produktoversigt såsom drinkwell.dk/jack-daniels/ så synes jeg det er ærgerligt at jeg ikke kan tilføje en flaske til min kurv direkte derude, men at jeg skal ind under den pågældende flaske jeg gerne vil købe.

Når jeg går ind på min kurv hos jer står der:

"Har du nogle spørgsmål, så husk at vi sidder klar ved telefonen hver dag fra 09.00-22.00, alle ugens 7 dage.."

Hvorfor står det ikke på forsiden, evt. oppe i toppen ved siden af logoet? Det er da en god service I har der.

Dernæst er der måske også andre positive sider, fragt mv. som I kan fremhæve?

Det var mine umiddelbare tanker.

Mvh. Lars

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Fed hjemmeside, og godt med tekst til de enkelte produkter etc. Rigtig fedt lavet. 

Har du ikke en del statistik i Analytics således du kan se hvor folk hopper fra, hvor længe folk er på siden etc. En helhedsbetragtning fra Analytics burde give dig svar, fremfor, de ellers brugbare, svar fra Amino folket. Statistik fra en webshop lyver sjældent. 

Du er velkommen til at tage fat i mig hvis det er. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting jeg lige studsede over;

1. jeg puttede for 30.000 i kassen, men blev alligevel opkrævet 50-60 kr i fragt.

det i sig selv er jo et helt ubetydeligt beløb ( både for dig og kunden), men fjern det evt. ved køb over xx kroner. Du mister måske salg der på folk som irriteres over det.

2. betaling - Swip ??  eller hvad det nu hed :) Hvad er det - Kunne skræmme andre end mig væk tror jeg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)