Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Set up guide til adwords images

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Jeg vil gerne se hvordan man sætter en adwords kampagne op med de her banner annoncer i adwords. Men jeg finder kun nogen ældre guider og adwords har jo ændret lidt paa sit look siden 2012.

Har du et link til en god guide fra 2014 ?

Paa forhaand tak

Mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Mener du Google Shopping (http://searchengineland.com/google-shopping-ads-what-weve-learned-so-far-152494) eller helt traditionelle bannere som skal kører på Googles Display Network?

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
helt traditionelle bannere som skal kører på Googles Display Network?

Hej, yes dem der

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Jeg vil mene den her guide er rimelig up-to-date (https://support.google.com/adwords/answer/2404190)

Vær meget opmærksom på at få lavet nogle relevante bannere - så du får de rigtige besøg. 

Oftes er remarketing kampagner på Google Display Network det mest effektive. Der "forfølger" du besøgende der har været på din side med nøje udvalgte bannere, således de ikke blot ender med at være besøgende, men derimod betalende kunder. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kiggede den lidt igennem men synes ikke at det er en step by step guide som forklare hver eneste ting du kan/skal gøre.

Men takker

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Prøv at tag et kig på den her video
">

Hilsner,

Thomas 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Ja den mener jeg ogsaa jeg havde set men den er 2012 og nu ser det anderledes ud i adwords end dengang han lavede den video. Saa en video som den men fra 2014 :-)

Tak for din indsats :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)