Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Babylift/bag prototype samt sættes i produktion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er der ikke nogen som kan hjælpe os, vi skal have lavet/syet en slags babylift/bag i holdbar stof m.m, og kvaliteten skal være hlet i top, er der ikke nogen af jer der kender et godt sted i Dk eller udlandet, vi skal bruge en prototype og derefter skal den sættes i produktion,  håber der er nogen , der kan hjælpe os. Go dag :-)

vh Carsten

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan udtale os om det kan laves prisbilligt i Polen hvis du sender skitser af produktet. Vi ofrer gratis radgivning til nystartere i tøjbranchen. 

Vi tilbyder udvikling af dine designs prisbilligt i Polen, alt som kan laves på en systue, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med den dansker under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia".

Vi kan også forsøge at finde stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører langt billigere end i Danmark. Naturligvis giftsfri stoffer med OEKOTEX certifikat som er en standard for babytoj. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og  professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på  leszek@filmfactory.pl

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)